REAL

Items where Author is "Guld, Ádám"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 15.

Article

Guld, Ádám (2023) Influencer Agencies: The Institutionalization of the Digital Attention Economy. ACTA UNIVERSITATIS SAPIENTIAE SOCIAL ANALYSIS. pp. 1-11. ISSN 2248-0854 (In Press)

Guld, Ádám (2023) „Te vagy a Z generációs Anna Frank!” Háborús influencerek, hírgyártás és hírfogyasztás alakzatai az orosz-ukrán háborúban. KORUNK (KOLOZSVÁR) (3). pp. 60-69. ISSN 1222-8338

Guld, Ádám (2022) Az emo, avagy egy kortárs ifjúsági szubkultúra születéséről és felemelkedéséről. Judith May Fathallah: emo: így rajzolják meg a rajongók egy szubkultúra körvonalait című könyvéről. SZABAD PIAC, 2022 (1). pp. 158-161. ISSN 2677-1616

Guld, Ádám and Balázs, Andrea (2022) „Nem volt elég a pandémia, most még egy háború is kitört a szomszédunkban.” Az orosz-ukrán háborús konfliktus befogadói interpretációja Z generációs fiatalok körében. SZABAD PIAC: GAZDASÁG- TÁRSADALOM- ÉS BÖLCSÉSZETTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 5 (2). pp. 30-44. ISSN 2677-1616

Guld, Ádám (2022) A Z új bálványai: deepfake és CGI influencerek. INSPIRÁCIÓ: AZ INFORMATIKA-SZÁMÍTÁSTECHNIKA TANÁROK EGYESŰLETÉNEK HÍLEVELE, 29 (4). pp. 5-7. ISSN 1217-0178

Guld, Ádám (2021) Sportolók, rajongók, influencerek. Szurkolói szokások változása az online térben. Szabad Piac, 2021 (2). pp. 78-88. ISSN 2677-1616

Guld, Ádám (2021) “You are a Champion and Will Always Be!” – Sports Fans, Influencers, and Media Consumption in 2021. ACTA UNIV. SAPIENTIAE, COMMUNICATIO, 2021 (8). pp. 36-48. ISSN 2537-2793

Guld, Ádám (2021) A TESTISÉG UBERIZÁCIÓJA - avagy mivel magyarázható a pornóinfluencerek növekvo gazdasági és kulturális befolyása? Szépirodalmi Figyelő, 2021 (4). pp. 22-34. ISSN 1585-3829

Nagy, Ákos and Guld, Ádám and Kehl, Dániel and Szűcs, Krisztián and Törőcsik, Mária (2020) Miért nem vonzó a lassú, mikor vágyunk rá?Életstíluscsoportok kutatása szemiotikai megközelítéssel = Why is „slow” unattractive, even though we long for it? A semiotic approach to lifestyle segmentation. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (4.). pp. 79-94. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)

Glózer, Rita and Guld, Ádám (2015) Új média - új típusú sztárok? INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 15 (2). pp. 34-54. ISSN 1587-8694

Guld, Ádám (2011) Emók a világhálón. INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 11 (1-4). pp. 188-202. ISSN 1587-8694

Book Section

Guld, Ádám (2023) A deepfake és CGI-technológia az influencer marketing szolgálatában: így formálják át a digitális karakterek az ismertségipar működését. In: Deepfake: a valótlan valóság. Gondolat Kiadó, Budapest, pp. 188-212. ISBN 978 963 556 460 6

Guld, Ádám (2022) Bevezető tanulmány. In: VV10 - Egy valóságshow valósága. Médiatudományi Könyvtár (45). Médiatudományi Intézet, Budapest, pp. 9-20. ISBN 978-615-5302-41-1

Book

Guld, Ádám (2021) Sztárok, celebek, influencerek: A médiában megszerezhető ismertség és hírnév természete. Letöltés (13). Erdélyi Múzeum-Egyesület, Kolozsvár. ISBN 9786067392036

Guld, Ádám (2021) A Z generáció médiahasználata: Jelenségek, hatások, kockázatok. Libri, Budapest. ISBN 9789636040925

This list was generated on Thu Apr 18 11:34:50 2024 CEST.