REAL

Items where Author is "K. Nagy, Emese"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 10.

Article

K. Nagy, Emese (2020) Development of Low-status Roma Students in a Heterogeneous Group of Students in Terms of Knowledge and Socialization. OXIPO : INTERDISZCIPLINÁRIS E-FOLYÓIRAT, 2 (2). pp. 21-31. ISSN 2676-8771

K. Nagy, Emese (2015) A Komplex Instrukciós Program, mint státuszkezelő eljárás. Iskolakultúra, 2015.5 (10.175). p. 33. ISSN 1215-5233

K. Nagy, Emese (2005) A társas interakció mint tudásgyarapító tényező a heterogén osztályokban. Iskolakultúra, 15 (5). pp. 16-25. ISSN 1215-5233

Book Section

K. Nagy, Emese (2022) The Long-Term Results of Using the Complex Instruction Program (KIP). In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból. Magyar Tudományos Akadémia Miskolci Területi Bizottsága. EKKE Líceum Kiadó, Eger, pp. 121-131.

K. Nagy, Emese (2022) Szépirodalmi szövegek személyre szabott közvetítése tanórán. In: Irodalom és kanonizáció : Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó, Eger, pp. 69-80.

K. Nagy, Emese (2021) Adapting to the situation caused by the coronavirus COVID-19 pandemic in schools with children mostly from disadvantageous background. In: Agria Média 2020. Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó, Eger, pp. 148-168.

K. Nagy, Emese (2021) Low-status Students in Academically Diverse Classroom. In: Kihívások és megoldások a XXI. század pedagógiájában : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó, Eger, pp. 259-269. ISBN 978-963-496-212-0 (print) ; 978-963-496-218-2 (online)

K. Nagy, Emese (2021) A pedagógushallgatók felkészítése a tudásban és szocializáltságban heterogén tanulócsoportok nevelésére, oktatására. In: Kihívások és megoldások a XXI. század pedagógiájában : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó, Eger, pp. 9-26. ISBN 978-963-496-212-0 (print) ; 978-963-496-218-2 (online)

K. Nagy, Emese (2021) A tanulók státuszhelyzete és kezelése. In: Örökség és megújulás. Sárospataki Pedagógiai Füzetek (28). Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó, Eger, pp. 55-70. ISBN 978-963-496-184-0

K. Nagy, Emese (2020) The Teacher as a Facilitator of the Differentiated Development in Heterogeneous Groups of Students-Complex Instruction Program (DFHT-KIP). In: Tanulmányok a neveléstudomány köréből. Az Eszterházy Károly Egyetem Tudományos Közleményei = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae (43). EKE Líceum Kiadó, Eger, pp. 95-108.

This list was generated on Fri Apr 19 16:42:05 2024 CEST.