REAL

Items where Author is "Kinyó, László"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 23.

Dancs, Katinka and Kinyó, László (2022) After 30 Transitional Years of Democracy : How Do Young People Participate in Society and Evaluate Democracy in Hungary? In: Reconstructing Democracy and Citizenship Education : Lessons from Central and Eastern Europe. Asia-Europe Education Dialogue (5). Taylor&Francis Group, London; New York, pp. 74-90.

Mohammed, Saif Husam and Kinyó, László (2022) The cross-cultural validation of the technology-enhanced social constructivist learning environment questionnaire in the Iraqi Kurdistan Region. Research and Practice in Technology Enhanced Learning, 17. pp. 1-25. ISSN 1793-7078

Kinyó, László and Dancs, Katinka (2020) Elementary school teachers’ beliefs and classroom practices related to teaching cultural universals. In: Citizenship at a Crossroads: Rights, Identity, and Education. Charles University and Children’s Identity and Citizenship European Association, Prague, pp. 190-204. ISBN 978-80-7603-104-3

Mohammed, Saif Husam and Kinyó, László (2020) Constructivist theory as a foundation for the utilization of digital technology in the lifelong learning process. TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION, 21 (4). pp. 90-109. ISSN 1302-6488

Huszka, Noémi and Kinyó, László (2020) A Student-Teacher Relationship Scale mérőeszköz adaptációja és struktúrájának faktoranalitikus vizsgálata = Adaptation of the Student­-Teacher Relationship Scale Questionnaire and the Investigation of Its Structure with Factor Analysis. ISKOLAKULTÚRA : PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (6). pp. 67-81. ISSN 1215-5233 (nyomtatott); 1588-0818 (elektronikus)

Kinyó, László and Dancs, Katinka and Huszka, Noémi (2020) Tanítók véleménye az emberismereti, társadalmi-kulturális és civilizációs témák tanításának céljairól és tanórai feldolgozásáról. ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE : AZ ESZTERHÁZY KÁROLY EGYETEM FOLYÓIRATA, 70 (7-8). pp. 47-67. ISSN 1215-1807 (nyomtatott); 1788-2400 (elektronikus)

Csapó, Benő and Fejes, József Balázs and Kinyó, László and Tóth, Edit (2019) Educational Achievement in Social and International Contexts. In: Social Riport 2019. TÁRKI, pp. 217-236.

Huszka, Noémi and Kinyó, László (2019) A tanító és a tanuló közötti kapcsolat vizsgálatának lehetőségei kisiskolás korban = The Possibilities of Investigating the Relationship Between the Teacher and the Student in Elementary School. ISKOLAKULTÚRA : PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (12). pp. 3-13. ISSN 1215-5233 (nyomtatott); 1588-0818 (elektronikus)

Kinyó, László and Dancs, Katinka (2018) How do children perceive their peers? Commonalities of external and internal features perceived of other children in the responses of 10-11-year-old pupils. In: 20th Annual Childrens Identity and Citizenship European Association and Joint CitizED Association Conference Citizenship & Identity in a Post-Truth World, 2018. május 10-12., Varsó. (Submitted)

Dancs, Katinka and Kinyó, László (2018) Patterns of Hungarian 11-12-year-old students' national enculturation – strength of national identification and national symbols. In: 20th Annual Children's Identity and Citizenship European Association and Joint CitizED Association Conference Citizenship & Identity in a Post-Truth World, 2018. május 10-12., Varsó.

Kinyó, László (2018) Az egyetemes társadalmi-kulturális jelenségek (humán univerzálék) tanításában rejlő lehetőségek az iskola bevezető és kezdő szakaszában. ISKOLAKULTÚRA : PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 28 (7). pp. 64-79. ISSN 1215-5233 (nyomtatott); 1588-0818 (elektronikus)

Kinyó, László and Tóth, Edit (2017) Hogyan látják kortársaikat a gyermekek? : Gyermekekről feltételezett közös tulajdonságok 10-11 éves diákok válaszaiban. In: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia, 2017. november 9-11., Nyíregyháza.

Kinyó, László and Dancs, Katinka (2015) 7–12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adat-felvétel során gyűjtött tanulói szintű interakciós adatokkal. MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (2). pp. 93-113. ISSN 0025-0260

Kinyó, László and Bús, Enikő (2015) Az iskolai és iskolán kívüli társas tevékenységek jellemzői és összefüggései az online adatgyűjtésből származó háttéradatokkal 9-12 éves diákok körében. Iskolakultúra, 25 (4). pp. 31-48. ISSN 1215-5233

Kinyó, László and Dancs, Katinka (2014) Az identitás és állampolgárság kutatása Európában – beszámoló a CiCe-hálózat 2014-es konferenciájáról. Iskolakultúra, 14 (10). pp. 119-122. ISSN 1215-5233

Dancs, Katinka and Kinyó, László (2013) Az állampolgári aktivitást befolyásoló kulturális tőke személyes dimenziójának indikátorai: az intézmények iránti bizalom és a bevándorlók iránti attitűdök. Iskolakultúra, 13 (7-8). pp. 17-30. ISSN 1215-5233

Dancs, Katinka and Kinyó, László (2012) Szegedi középiskolások attitűdjei a hazai és nemzetközi szintű politikai-közéleti intézmények iránt. Iskolakultúra, 12 (5). pp. 11-23. ISSN 1215-5233

Dancs, Katinka and Kinyó, László (2012) Szegedi középiskolások bevándorlók iránti attitűdjei. Iskolakultúra, 12 (7-8). pp. 45-61. ISSN 1215-5233

Fejes, József Balázs and Kasik, László and Kinyó, László (2009) Bevezetés a mentorálás kutatásába. Iskolakultúra, 19 (5-6). pp. 40-54. ISSN 1215-5233

Csapó, Benő and Molnár, Gyöngyvér and Kinyó, László (2009) A magyar oktatási rendszer szelektivitása a nemzetközi összehasonlító vizsgálatok eredményeinek tükrében. Iskolakultúra, 19 (3-4). pp. 3-13. ISSN 1215-5233

Kinyó, László and Kelemen, Rita (2008) Az EARLI budapesti konferenciájának plenáris előadásai. Iskolakultúra, 18 (3-4). pp. 151-159. ISSN 1215-5233

Fejes, József Balázs and Kasik, László and Kinyó, László (2006) Beszámoló a IV. Pedagógiai Értékelési Konferenciáról. Iskolakultúra, 16 (11). pp. 92-97. ISSN 1215-5233

Kinyó, László (2006) Iskolaigazgatók értékelése itthon és külföldön. Iskolakultúra, 16 (6). pp. 70-79. ISSN 1215-5233

This list was generated on Fri Mar 29 07:01:39 2024 CET.