Items where Author is "Kojanitz, László"
Group by: Item Type | No Grouping Jump to: Article Number of items: 9. ArticleKojanitz, László (2015) A diákok gondolkodásának fejlődése a történelemtanulás eredményeként. ISKOLAKULTÚRA, 25 (11). pp. 44-52. ISSN 1215-5233 Kerber, Zoltán and Kojanitz, László and Meixner, Boglárka (2014) A tankönyvvé nyilvánítási eljárás megítélése a tankönyvi szakértők és tankönyvkiadói szerkesztők körében. Egy kutatás tanulságai. Iskolakultúra, 14 (1). pp. 18-33. ISSN 1215-5233 Kojanitz, László (2013) A történelmi gondolkodás fejlesztése. Iskolakultúra, 13 (2). pp. 28-47. ISSN 1215-5233 Kojanitz, László (2010) A kérdésorientált (inquiry based) történelemtanítás összekapcsolása az IKT adta lehetőségekkel. Iskolakultúra, 20 (9). pp. 65-81. ISSN 1215-5233 Kojanitz, László (2007) A tankönyvek minőségének megítélése. Mi ad értelmet a tankönyvek értékelésének és kutatásának? Iskolakultúra, 17 (6-7). pp. 114-126. ISSN 1215-5233 Kojanitz, László (2005) Tankönyvanalízisek. Iskolakultúra, 15 (9). pp. 135-143. ISSN 1215-5233 Kojanitz, László (2004) Lehet-e statisztikai eszközökkel mérni a tankönyvek minőségét? Iskolakultúra, 14 (9). pp. 38-56. ISSN 1215-5233 Kojanitz, László (2003) A közoktatás dilemmái. A „jó minőségű” tudáshoz vezető, tanulóközpontú iskola. Iskolakultúra, 13 (5). pp. 13-21. ISSN 1215-5233 Kojanitz, László (2002) A tankönyvkutatás lehetőségei és korlátai. Iskolakultúra, 12 (12). pp. 109-112. ISSN 1215-5233 |