REAL

Items where Author is "Kvaszingerné Prantner, Csilla"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 6.

Emri, Zsuzsa and Antal, Károly and Csordás, Georgina and Kvaszingerné Prantner, Csilla and Kissné Zsámboki, Réka (2021) EEG mérés pedagógiai alkalmazási lehetőségei. In: Agria Média 2020. Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó, Eger, pp. 271-282.

Pap, Melinda and Kvaszingerné Prantner, Csilla and Vígh, Imre (2021) Experiences of the NKP 2.0 educational portal during COVID-19 pandemic induced online education. In: Agria Média 2020. Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó, Eger, pp. 231-243.

Kvaszingerné Prantner, Csilla (2020) A DIGCOMP 1.0 és a DIGCOMP 2.0. In: A kultúraváltás hatása az egyéni kompetenciákra: a digitális kompetencia modelljei. Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó, Eger, pp. 58-73. ISBN 978-963-496-160-4 (Print) 978-963-496-161-1 (Online)

Kvaszingerné Prantner, Csilla and Emri, Zsuzsanna (2018) Hogyan támogatható a tanulás vizsgálat Emotiv EPOC EEG eszközzel? In: AgriaMedia 2017, 2017.10.11-13., Eger.

Kvaszingerné Prantner, Csilla and Soltész, Péter and Faragó, Boglárka and Pléh, Csaba and Soltész-Várhelyi, Klára (2016) A multitasking jelenség hatása a feladatvégzésre és az időbeosztásra módszertani előtanulmány. Magyar Pszichológiai Szemle, 71 (1). pp. 109-125. ISSN 0025-0279

Kvaszingerné Prantner, Csilla and Soltész, Péter and Jakub, Ádám (2016) A papírról és képernyőről való olvasás és a talpas, illetve talpatlan betűtípusok hatása az elsajátításra. Magyar Pszichológiai Szemle, 71 (1). pp. 91-108. ISSN 0025-0279

This list was generated on Thu Apr 25 08:56:54 2024 CEST.