REAL

Items where Author is "Mitev, Ariel"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 14.

Article

Kántor, Barbara and Mitev, Ariel (2020) Előszó. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (4.). pp. 1-4. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)

Tóth, Rita and Mitev, Ariel (2020) Maszkok a távoktatás színházában. Képzés és fejlesztés a fekete álarcok előtt és mögött = Masks in theater of dinstance education = Education and development in front of and behind the masks. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (4.). pp. 109-120. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)

Mitev, Ariel (2020) A halál kommunikációs és gazdasági megközelítései = Gratitudes: Communicative and economic perspectives. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (4.). pp. 121-130. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)

Horváth, Dóra and Mitev, Ariel (2017) Előszavak és előképek: Vendégszerkesztői előszövegezés. VEZETÉSTUDOMÁNY, 48 (4). pp. 2-3. ISSN 0133-0179

Mitev, Ariel and Zsótér, Boglárka (2017) Népmesékből táplálkozó vállalati kommunikáció.A pénzügyi kommunikáció és a népmesék kapcsolódási pontjai = Corporate storytelling based upon fairy tales. Linking points between financial communication and fairy tales. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (2.). pp. 31-46. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)

Mitev, Ariel and Kelemen-Erdős, Anikó (2017) Romkocsma mint bricolage: Élményközpontú szolgáltatásérték-teremtés a romkocsmákban. TURIZMUS BULLETIN : A MAGYAR TURISZTIKAI ÜGYNÖKSÉG SZAKMAI ÉS TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 17 (1-2). pp. 26-34. ISSN 1416-9967 (nyomtatott); 1587-0928 (elektronikus)

Mitev, Ariel and Gáti, Mirkó and Bauer, András (2017) A magányos farkasok útja : Kihíváskeresés és hibákból való tanulás hatása az adaptív értékesítési magabiztosságra és az észlelt teljesítményre. VEZETÉSTUDOMÁNY, 48 (10). pp. 32-37. ISSN 0133-0179

Mitev, Ariel and Horváth, Dóra (2016) Internetes mémek a fogyasztók képtárában: egy kiállítás mémei. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (2). pp. 21-35. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)

Mitev, Ariel and Neulinger, Ágnes (2016) Sikeres és sikertelen rítustipológia a családi rítusok elemzésén keresztül. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (7). pp. 29-40. ISSN 0133-0179

Horváth, Dóra and Mitev, Ariel (2016) Állatok a maszk mögött. Online fogyasztói vélemények állat-metaforákon keresztül = Animals behind the mask. Online consumer reviews through animal metaphors. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (4.). pp. 85-104. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)

Mitev, Ariel (2007) A Narrative Analysis of University Students’ Alcohol Stories in terms of a Fryeian Framework = Narrative Analyse von Alkoholgeschichten bei Studenten mit der Frye-Kategorisierung. EUROPEAN JOURNAL OF MENTAL HEALTH, 2 (2). pp. 205-233. ISSN 1788-4934 (print); 1788-7119 (online)

Book Section

Mitev, Ariel and Irimiás, Anna Rita and Michalkó, Gábor (2017) Rítusba oltott átalakulás : transzformáció a vallási turizmusban. In: Turizmus és transzformáció. Turizmus Akadémia (8). Kodolányi János Főiskola; MTA CSFK Földrajztudományi Intézet; Magyar Földrajzi Társaság, Orosháza; Budapest, pp. 37-50. ISBN 978-615-5075-38-4

Mitev, Ariel and Irimiás, Anna and Michalkó, Gábor and Pandula, Bettina and Zsiros, Bernadett (2017) Vonzások és taszítások: a karakterek és a tájak kapcsolata a „Trónok harca” sorozat generálta filmturizmusban. In: Interdiszciplináris tájkutatás a XXI. században. Szegedi Tudományegyetem Földrajzi és Földtudományi Intézet, Szeged, pp. 444-452. ISBN 978-963-306-542-6

Mitev, Ariel and Irimiás, Anna and Michalkó, Gábor (2014) Halászkirályok hullámhosszán. In: "Marketing megújulás". SZTE GTK, Szeged, pp. 1-13. ISBN 978-963-306-312-5

This list was generated on Fri Apr 19 16:28:18 2024 CEST.