REAL

Items where Author is "Panyor, Ágota"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 36.

Article

Panyor, Ágota and Vörös, Ágnes (2021) Földrajzi árujelzős termékek ismertsége és fogyasztási szokásai = Awareness and Consumption Patterns of Geographical Indication Products. GAZDÁLKODÁS, 65 (1). pp. 51-63. ISSN 0046-5518

Panyor, Ágota (2017) A magyar élelmiszergazdaság jellemzői és kihívásai a XXI. században. JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK, 12 (3). pp. 107-112. ISSN 1788-7593

Panyor, Ágota and Rabb, Mercédesz (2017) A modern paleolit étrend és az új csodanövénye a földi mandula. JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK, 12 (1-2). pp. 153-161. ISSN 1788-7593

Panyor, Ágota and Lendvai, Edina and Gál, József (2014) Diákok élelmiszerfogyasztási szokásainak vizsgálata nemzetközi viszonylatban. JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK, 9 (1-2). pp. 111-115. ISSN 1788-7593

Gál, József and Vincze-Lendvai, Edina and Panyor, Ágota and Dumitrescu, Dan (2014) Study of eating habits home and leisure tourism environment. QUAESTUS MULTIDISCIPLINARY RESEARCH JOURNAL, III (4). pp. 229-233. ISSN 2285-424X

Panyor, Ágota (2013) A baromfiágazat helyzetelemzése-a problémák marketing-szempontú lehetséges megoldása. REVIEW OF FACULTY OF ENGINEERING ANALECTA TECHNICA SZEGEDINENSIA. pp. 79-84. ISSN 1788-6392

Panyor, Ágota (2013) A slow food termékek, mint a vidék valódi értékei. JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK, 8 (1-2). pp. 64-69. ISSN 1788-7593

Panyor, Ágota (2012) Gyógynövény-fogyasztási szokások. MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 46 (1-2). pp. 88-95. ISSN 1219-0349

Panyor, Ágota (2011) Gyógynövény-fogyasztási szokások vizsgálata. GAZDÁLKODÁS, 55 (4). pp. 387-394. ISSN 0046-5518

Panyor, Ágota (2011) A helyi termékek jelentősége a vidékgazdaságban. JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK, 6 (1-2). pp. 59-63. ISSN 1788-7593

Panyor, Ágota (2011) A teljes kiőrlésű lisztből készült sütőipari termékek fogyasztási szokásainak elemzése. SÜTŐIPAROSOK PÉKEK, 58 (1). pp. 11-14. ISSN 1588-3388

Panyor, Ágota (2010) Az organikus édesipari termékek fogyasztási szokásainak elemzése. ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING, VII (1). pp. 21-25. ISSN 1786-3422

Panyor, Ágota (2010) A teljes kiőrlésű lisztből készült sütőipari termékek fogyasztási szokásainak elemzése. ÉLELMISZER TUDOMÁNY TECHNOLÓGIA, LXIV (3). pp. 23-28. ISSN 2061-3954

Panyor, Ágota (2009) A fűszerpaprika, mint hagyományos magyar termékünk fogyasztási szokásainak elemzése. JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK, 4 (1). pp. 50-55. ISSN 1788-7593

Panyor, Ágota (2009) The importance of niche marketing strategy on the market of special foods. REVIEW OF FACULTY OF ENGINEERING ANALECTA TECHNICA SZEGEDINENSIA. pp. 75-82. ISSN 1788-6392

Panyor, Ágota (2009) A közösségfejlesztés lehetőségei a Kiskőrösi kistérségben. JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK, 4 (2). pp. 23-27. ISSN 1788-7593

Panyor, Ágota (2008) Consumers' familiarity with special-quality amaranth products. REVIEW OF FACULTY OF ENGINEERING ANALECTA TECHNICA SZEGEDINENSIA. pp. 64-70. ISSN 1788-6392

Panyor, Ágota (2008) A földrajzi árujelzők szerepe hazánkban és ismertségük növelésének lehetőségei. ÉLELMEZÉSI IPAR, LXII (12). pp. 378-382. ISSN 0013-5909

Panyor, Ágota (2008) A különleges minőségű élelmiszerek vidékfejlesztésben betöltött szerepe. JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK, 3 (1). pp. 25-30. ISSN 1788-7593

Panyor, Ágota (2007) Applicability of niche marketing on the market of organic honey. ACTA SCIENTIARUM SOCIALIUM (25). pp. 81-85. ISSN 1418-7191

Panyor, Ágota (2007) A funkcionális lisztek ismertségének vizsgálata megkérdezések tükrében. JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK, 1. pp. 85-94. ISSN 1788-7593

Panyor, Ágota (2007) A földrajzi árujelzős termékek a vidékfejlesztésben. GAZDÁLKODÁS, 51 (20). pp. 206-208. ISSN 0046-5518

Panyor, Ágota and Marosi, Tibor (2006) Az élelmiszerek eredetvédelmének összefüggése a versenyképességgel. ÉLELMEZÉSI IPAR, 60 (3). pp. 93-95. ISSN 0013-5909

Panyor, Ágota (2006) Az ökológiai termékek belföldi fogyasztásának növelési lehetőségei fogyasztói megkérdezések tükrében. ACTA SCIENTIARUM SOCIALIUM (XXI-XX). pp. 111-119. ISSN 1418-7191

Panyor, Ágota (2006) A hagyományos és tájjellegű sütőipari termékek ismertsége a Dél-Alföldi régióban. SÜTŐIPAROSOK PÉKEK, 53 (4). pp. 41-43. ISSN 1588-3388

Panyor, Ágota (2006) A különleges élelmiszerek és a niche-marketing. ÉLELMEZÉSI IPAR, LX (10-11.). pp. 250-253. ISSN 0013-5909

Panyor, Ágota (2006) A niche marketing jelentősége a kis- és középvállalkozások számára. SÜTŐIPAROSOK PÉKEK, LIII (5). pp. 11-14. ISSN 1588-3388

Panyor, Ágota (2006) A védett eredetű és földrajzi jelzésű termékek jelentősége a vidékfejlesztésben. SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM SZEGEDI ÉLELMISZERIPARI FŐISKOLAI KAR TUDOMÁNYOS KÖZLEMÉNYEK, 1.. pp. 78-84. ISSN 1785-3419

Panyor, Ágota (2005) A tönkölybúza szerepe az egészséges táplálkozásban. SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM SZEGEDI ÉLELMISZERIPARI FŐISKOLAI KAR TUDOMÁNYOS KÖZLEMÉNYEK, 25. pp. 74-79. ISSN 1785-3419

Book Section

Panyor, Ágota (2013) A Dél-Alföldi régió hagyományos húskészítményeinek fogyasztási szokásai. In: Szőlő, bor, termelés, fogyasztás, társadalom : borkultúra és társadalom visszatekintve a 21. századi Magyarországról. Agroinform; Magyar Bortörténeti Társaság, Budapest, pp. 409-412. ISBN 978-963-08-5828-1

Panyor, Ágota (2009) A védett eredet-megjelölésű és védett földrajzi jelzésű élelmiszerek jelentősége a versenyképesség szempontjából. In: Mezőgazdaság és a vidék jövőképe. Tudományos konferencia. Az EU ismeretek oktatásának 10 éves jubileuma a karon. Nyugat-magyarországi Egyetem Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Kar, Mosonmagyaróvár, pp. 58-64. ISBN 978-963-9883-27-7; 978-963-9883-29-1

Panyor, Ágota (2007) Fogyasztói preferenciák az ökoélelmiszerek piacán. In: Európai Kihívások IV. Nemzetközi Tudományos Konferencia. Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar, Szeged, pp. 96-100. ISBN 978-963-482-857-0

Panyor, Ágota (2005) Az ökológia gazdálkodás helyzete, fejlődési lehetőségei. In: Európai kihívások III. Szegedi Tudományegyetem Szegedi Élelmiszeripari Főiskolai Kar, Szeged, pp. 547-552. ISBN 963 482 757 8

Panyor, Ágota (2005) A niche marketing jelentősége és alkalmazási lehetőségei = The Importance and the Alternatives of Application of the Niche Marketing Strategy. In: Erdei Ferenc III. Tudományos Konferencia. Kecskeméti Főiskola Kertészeti Főiskolai Kar, Kecskemét, pp. 470-474. ISBN 963-7294-53-8 Ö

Panyor, Ágota (2004) Perspectives of ecological farming in Hungary. In: 3rd International Confrerence for Young Researchers. Volume I. Szent István University, Gödöllő, pp. 140-145. ISBN 9639483443

Panyor, Ágota (2003) A fogyasztói döntéseket befolyásoló tényezők. In: Európai Kihívások 2. Tudományos Konferencia. Szegedi Tudományegyetem Szegedi Élelmiszeripari Főiskolai Kar, Szeged, pp. 143-147. ISBN 963 210 236 3

This list was generated on Wed Apr 24 06:44:36 2024 CEST.