REAL

Items where Author is "Radnóti, Katalin"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 21.

Article

Radnóti, Katalin and Adorjánné, Farkas Magdolna (2016) A kutatásalapú tanulás, tanítás és tanárképzés lehetőségei a fizika oktatásában. ISKOLAKULTÚRA, 26 (3). pp. 70-80. ISSN 1215-5233

Nagy, Mária and Radnóti, Katalin (2015) Híd a közoktatás és a felsőoktatás között. ISKOLAKULTÚRA, 25 (1). pp. 51-76. ISSN 1215-5233

Radnóti, Katalin and Nagy, Mária (2014) A matematika és a fizika kapcsolata. Iskolakultúra, 14 (10). pp. 102-118. ISSN 1215-5233

Radnóti, Katalin and Adorjánné Farkas, Magdolna (2013) Az iskolai természettudományos oktatás szemlélete. Iskolakultúra, 13 (9). pp. 49-62. ISSN 1215-5233

Nagy, Mária and Horváth, Gábor and Radnóti, Katalin (2013) Kutatási szöveg tanórai feldolgozása. Iskolakultúra, 13 (9). pp. 96-108. ISSN 1215-5233

Radnóti, Katalin and Király, Béla (2012) A bolognai rendszerű tanárképzés tanulságai. Iskolakultúra, 12 (3). pp. 105-112. ISSN 1215-5233

Radnóti, Katalin (2010) A 2009. szeptemberi országos fizika és kémia felmérésekről. A fizika- és a kémiatanítás eredményessége. Iskolakultúra, 20 (10). pp. 71-78. ISSN 1215-5233

Radnóti, Katalin (2009) Néhány gondolat a TIMSS- 2007-es vizsgálat eredményeihez és interpretációjához. Mióta gyenge a középiskolából hozott természettudományos tudás? Iskolakultúra, 19 (7-8). pp. 14-25. ISSN 1215-5233

Radnóti, Katalin (2009) Zöld könyv 2008. Iskolakultúra, 19 (1-2). pp. 103-107. ISSN 1215-5233

Radnóti, Katalin (2008) A fizikatanítás hatékonysága. Iskolakultúra, 18 (3-4). pp. 79-87. ISSN 1215-5233

Radnóti, Katalin (2007) Tudásmérés. Iskolakultúra, 17 (8-10). pp. 242-247. ISSN 1215-5233

Radnóti, Katalin (2005) Hogyan lehet eredményesen tanulni a fizika tantárgyat? Iskolakultúra, 15 (10). pp. 5-12. ISSN 1215-5233

Radnóti, Katalin (2005) A fizika tantárgy helyzete egy vizsgálat tükrében. Iskolakultúra, 15 (3). pp. 81-94. ISSN 1215-5233

Radnóti, Katalin (2005) A fizikatanítás pedagógiájának kérdései a fizika évében. Iskolakultúra, 15 (10). pp. 3-4. ISSN 1215-5233

Radnóti, Katalin (2004) Gyenge kezdés után erős visszaesés. Avagy: miért nem szeretik a diákok a fizikát? Iskolakultúra, 14 (1). pp. 50-68. ISSN 1215-5233

Radnóti, Katalin (2004) Tudomány és történet. Iskolakultúra, 14 (6-7). pp. 222-226. ISSN 1215-5233

Radnóti, Katalin (2000) Az induktív módszer zavarai az oktatásban. Iskolakultúra, 10 (10). pp. 34-44. ISSN 1215-5233

Radnóti, Katalin (2000) A tudományos gondolkodás története. Iskolakultúra, 10 (6-7). pp. 221-227. ISSN 1215-5233

Radnóti, Katalin (1999) Tudományfilozófiai tanulmányok. Iskolakultúra, 9 (6-7). pp. 184-187. ISSN 1215-5233

Radnóti, Katalin (1998) A fizika- és a kémiatanítás összehangolása. Iskolakultúra, 8 (3). pp. 54-62. ISSN 1215-5233

Radnóti, Katalin (1997) A százéves elektron. Fejezetek az atomfogalom történetéből. Iskolakultúra, 7 (4). ISSN 1215-5233

This list was generated on Sat Sep 19 04:11:46 2020 CEST.