REAL

Items where Author is "Szécsi, László"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 15.

Fridvalszky, András and Tóth, Balázs and Szécsi, László (2023) Evaluating Dehazing Techniques on Artificial and Satellite Land Surface Images. IDŐJÁRÁS / QUARTERLY JOURNAL OF THE HUNGARIAN METEOROLOGICAL SERVICE, 127 (4). pp. 447-457. ISSN 0324-6329

Umenhoffer, Tamás and Tóth, Márton and Kacsó, Ágota and Szécsi, László and Szlávecz, Ákos and Somogyi, Péter and Szilágyi, László and Kubovje, Anikó and Szerafin, Tamás and Szirmay Kalos, László and Benyó, Balázs (2018) Modeling and simulation framework of aortic valve for hemodynamic evaluation of aortic root replacement surgery outcomes. In: 10th IFAC Symposium on Biological and Medical Systems BMS 2018, 3-5 Sep 2018, Sao Paolo.

Szécsi, László and Szirányi, Marcell (2015) Tonal Art Maps with Image Space Strokes. In: WAIT: Workshop on the Advances in Information Technology, 2015. május 16-17., Budapest, Magyarország.

Szécsi, László and Szirányi, Marcell (2015) Dinamikusan generált textúra alapú vonalkázás. In: Képfeldolgozók és Alakfelismer\Hok Társaságának 10. országos konferenciája, 2015. február 11., Kerekegyháza, Magyarország.

Szécsi, László and Szirányi, Marcell (2014) Recursive Procedural Tonal Art Maps. In: WSCG 2014, 2014.06.02-2014.06.05., Plzen, Csehország.

Szécsi, László (2014) A Geometry Model for Logarithmic-time Rendering. In: Hungarian Computer Graphics and Geometry Conference (GRAFGEO), 2014. február 21-22., Budapest, Magyarország.

Szécsi, László and Tükör, Ferenc (2014) Hatching Animated Implicit Surfaces. In: Hungarian Computer Graphics and Geometry Conference (GRAFGEO), 2014. február 21-22., Budapest, Magyarország.

Szécsi, László and Szirányi, Marcell and Umenhoffer, Tamás (2014) Improving Texture-Based NPR. In: Hungarian Computer Graphics and Geometry Conference (GRAFGEO), 2014. február 21-22., Budapest, Magyarország.

Bányász, Dániel and Szécsi, László (2014) Optimizing State Changes in Rendering Engines. In: Hungarian Computer Graphics and Geometry Conference (GRAFGEO), 2014. február 21-22., Budapest, Magyarország.

Lengyel, Zoltán and Umenhoffer, Tamás and Szécsi, László (2014) Realtime, coherent screen space hatching. In: Hungarian Computer Graphics and Geometry Conference (GRAFGEO), 2014. február 21-22., Budapest, Magyarország.

Szécsi, László and Hajagos, Balázs and Umenhoffer, Tamás (2013) On Depth-testing Wide Outlines. In: Eurographics, 2015. május 4-8., Zürich, Switzerland.

Szécsi, László and Szirmay-Kalos, László and Egri, Győző and Patay, Gergely (2013) Binned Time-of-Flight Positron Emission Tomography. In: KEPAF 2013, 2013. január 29. - február 1., Bakonybél, Magyarország.

Umenhoffer, Tamás and Lengyel, Zoltán and Szécsi, László (2013) Screen space features for real-time hatching synthesis. In: Képfeldolgozók és Alakfelismerők Társaságának (KÉPAF) 9. Konferenciája, 2013. január 29. - február 1., Bakonybél, Magyarország.

Szirmay Kalos, László and Szécsi, László and Tóth, Balázs and Umenhoffer, Tamás (2013) Virtuális világok szimulációja és megjelenítése = Simulation-Rendering in Virtual Reality Systems. Project Report. OTKA.

Szirmay Kalos, László and Benedek, Balázs and Csébfalvi, Balázs and Horváth, Tamás and Szécsi, László (2007) Interaktív globális illumináció = Interactive global illumination. Project Report. OTKA.

This list was generated on Thu Apr 25 14:11:52 2024 CEST.