REAL

Items where Author is "Vígh, Tibor"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 7.

Article

Tary, Blanka and Fejes, József Balázs and Hódi, Ágnes and Szenczi, Beáta and Vígh, Tibor (2023) Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása II. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 16 (1). pp. 1-22. ISSN 2060-0623

Tary, Blanka and Fejes, József Balázs and Hódi, Ágnes and Szenczi, Beáta and Vígh, Tibor (2022) Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása I. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 15 (4). ISSN 2060-0623

Fejes, József Balázs and Hódi, Ágnes and Szenczi, Beáta and Tary, Blanka and Vígh, Tibor (2022) Nem érti, amit olvas! Kinek a feladata az olvasás tanítása? ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 15 (2). pp. 1-17. ISSN 2060-0623

Jámbori, Szilvia and Kasik, László and Fejes, József Balázs and Vígh, Tibor and Gál, Zita (2022) A szociálisprobléma-megoldás vizsgálata személyközpontú megközelítésben serdülők és fiatal felnőttek körében. ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 22 (1). pp. 37-63. ISSN 1419-872X

Vidákovich, Tibor and Vígh, Tibor and Sominé Hrebik, Olga and Thékes, István (2013) Az angol és német nyelvi szókincs online diagnosztikus tesztelése a 6. évfolyamon. Iskolakultúra, 13 (11). pp. 117-130. ISSN 1215-5233

Vígh, Tibor (2012) A kétszintű idegen nyelvi érettségi tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatása. Egy tanári kérdőíves felmérés eredményei. Iskolakultúra, 12 (7-8). pp. 62-79. ISSN 1215-5233

Book Section

Peng, Diya and Fejes, József Balázs and Vígh, Tibor (2024) The role of student workshops in creating instruments for students: The example of the Teachers’ Feedback Practice Questionnaire. In: I. Imre Sándor Neveléstudományi Konfrencia. BME GTK Műszaki pedagógia Tanszék, Budapest, p. 21. ISBN 9789634219453

This list was generated on Fri Apr 19 07:36:37 2024 CEST.