REAL

Items where Subject is "L Education / oktatás > LC Special aspects of education / speciális oktatási formák"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Number of items at this level: 74.

Article

Abari, Kálmán and Mező, Ferenc and Mező, Katalin and Máth, János (2015) A fejlesztőprogramok hatásvizsgálatát szolgáló adatbázisok szerkezete egy ingyenes statisztikai szoftverben: az R-ben. Különleges Bánásmód, I. (2.). pp. 37-47. ISSN 2498-5368

Bagány Ágnes, Ágnes and Major, Lenke and Lepeš, Josip (2015) A szociális kompetencia fejlődése a hátrányos helyzetű gyerekeknél. Különleges Bánásmód, I. (2.). pp. 87-94. ISSN 2498-5368

Balogh, Ádám (2015) „Hogy együtt tisztábban lássunk…!” Vak fiatalok és felnőttek többszempontú pszichológiai vizsgálata. Különleges Bánásmód, 1 (4). pp. 21-45. ISSN 2498-5368

Bank, Éva (2016) Pszichés és viselkedési problémák megjelenése enyhén értelmi fogyatékos gyermekek körében. GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE, 44 (1). pp. 15-30. ISSN 0133-1108

Bene, Ágnes (2016) A CSR különleges bánásmódja. Különleges Bánásmód, 2 (1). pp. 27-41. ISSN 2498-5368

Bojti, István and Schéder, Veronika (2015) Narratív szemlélet a segítő kapcsolatban. Különleges Bánásmód, I. (2.). pp. 59-70. ISSN 2498-5368

Bolgár, Brigitta and Ráduly-Zörgő, Éva (2015) Hallássérült tanulók logikai-matematikai képességeinek fejlesztése táblajátékokkal. Különleges Bánásmód, I. (2.). pp. 5-16. ISSN 2498-5368

Bolvári-Takács, Gábor (2010) A Táncművészeti Iskola első és egyetlen tanéve, 1950. Parallel (18). pp. 27-30.

Bolvári-Takács, Gábor (2010) A táncművészképzés intézményesülésének művészetpolitikai és pedagógiai tényezői (1948-1950). Iskolakultúra, 20 (4). pp. 77-83. ISSN 1215-5233

Csányi, Mariann (2015) Rehabilitáció a gyakorlatban – egyéni fejlesztési terv. Különleges Bánásmód, 1 (4). pp. 77-100. ISSN 2498-5368

Demeter, Kármen and Szabó, Kinga (2015) Az iskolai agresszivitás megnyilvánulási formái, mint az iskolai csoportban elfoglalt státusz meghatározó tényezői. Különleges Bánásmód, I. (1.). pp. 55-66. ISSN 2498-5368

Dupákné Gecse, Adél (2016) Beszámoló a Nógrád Megyei Pedagógiai Konferenciáról. Különleges Bánásmód, II (1). pp. 105-109. ISSN 2498-5368

Erdei, Norbert (2015) Sajátos nevelési igényű (SNI) és többségi tanulók testalkati mutatóinak és motoros képességeinek összehasonlító vizsgálata a netfit rendszerben. Különleges Bánásmód, I. (3.). pp. 57-66. ISSN 2498-5368

FARHADI, MARYAM and SALEHI, HADI and EMBI, MOHAMED AMIN and FOOLADI, MASOOD and FARHADI, HADI and AGHAEI CHADEGANI, AREZOO and ALE EBRAHIM, NADER (2013) Contribution of Information and Communication Technology (ICT) in Country’S H-Index. Journal of Theoretical and Applied Information Technology, 57 (1). pp. 122-127. ISSN 1992-8645

Farhadi, Hadi and Salehi, Hadi and Yunus, Melor Md and Aghaei Chadegani, Arezoo and Farhadi, Maryam and Fooladi, Masood and Ale Ebrahim, Nader (2013) Does it Matter Which Citation Tool is Used to Compare the h-index of a Group of Highly Cited Researchers? Australian Journal of Basic and Applied Sciences, 7 (4). pp. 198-202. ISSN 1991-8178

Gyarmathy, Éva (2015) A különleges helyzetű tehetség és a tehetséggondozás szemléletváltásának szükségszerűsége. MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 70 (2). pp. 371-393. ISSN 0025-0279

Gyarmathy, Éva (2013) A tehetséggondozás változási kényszere. ISKOLAKULTÚRA (3-4). pp. 101-109. ISSN 1215-5233

Hegedűs, Roland (2015) Gyógypedagógusok: Honnan indulunk, hová tartunk? Különleges Bánásmód, I. (1.). pp. 25-40. ISSN 2498-5368

Knapp, Éva (1995) Staud Géza: A magyarországi jezsuita iskolai színjátékok forrásai. IV. Mutatók. Összeáll., szerk. H. Takács Marianna. Budapest 1994. MTA Könyvtára. MAGYAR KÖNYVSZEMLE, 111. pp. 111-113. ISSN 0025-0171

Koncz, István (2015) Pedagógusszerep a tehetségfejlesztésben. Különleges Bánásmód, 1 (4). pp. 5-19. ISSN 2498-5368

Kárpáti, Andrea and D. Molnár, Éva and Munkácsy, Katalin (2014) Pedagogising Knowledge in Multigrade Roma Schools: potentials and tensions of innovation. European Educational Research Journal, 13 (3). pp. 325-337.

Kós, Nóra (2015) A differenciált oktatás hatására változó személyiségjellemzők: az önértékelés területeinek fejlődése felső tagozatos tanulóknál. Különleges Bánásmód, I. (3.). pp. 21-42. ISSN 2498-5368

Köböl, Erika and Vidákovich, Tibor (2015) A mérési körülmények hatása a tanulásban akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesítményére. Iskolakultúra, 25 (4). pp. 3-17. ISSN 1215-5233

Mező, Ferenc (2016) Az IQ-paradoxon. Különleges Bánásmód, II. (1.). pp. 43-60. ISSN 2498-5368

Mező, Ferenc (2016) Balogh László könyve az egyéni tehetségfejlesztő programok alapjairól (recenzió). Különleges Bánásmód, II (1). pp. 99-101. ISSN 2498-5368

Mező, Ferenc (2015) Koncz István nagy kézikönyve trénereknek. Különleges Bánásmód, I. (2.). pp. 97-98. ISSN 2498-5368

Mező, Ferenc and Mező, Katalin (2015) A különleges bánásmód diagnosztikai és fejlesztési centrum kutatóműhely bemutatása. Különleges Bánásmód, I. (1.). pp. 91-98. ISSN 2498-5368

Mező, Ferenc and Máth, János and Abari, Kálmán and Mező, Katalin (2016) Fejlesztőprogramok egymintás longitudinális vizsgálatának matematikai statisztikai háttere. Különleges Bánásmód, II (1). pp. 63-72. ISSN 2498-5368

Mező, Ferenc and Máth, János and Abari, Kálmán and Mező, Katalin (2015) Fejlesztőprogramok egymintás, kritériumorientált hatásvizsgálatának matematikai statisztikai háttere. Különleges Bánásmód, I. (3.). pp. 69-78. ISSN 2498-5368

Mező, Ferenc and Máth, János and Abari, Kálmán and Mező, Katalin (2015) Fejlesztőprogramok önkontrollos hatásvizsgálatának matematikai statisztikai háttere. Különleges Bánásmód, I. (4.). pp. 65-75. ISSN 2498-5368

Mező, Katalin (2015) Konferencia beszámoló az I. Különleges Bánásmód Nemzetközi Konferenciáról. Hajdúböszörmény, 2015.12.03. Különleges Bánásmód, I. (1.). pp. 105-108. ISSN 2498-5368

Mező, Katalin (2015) A pszichometriai kreativitás alakulása gimnazisták körében végzett négy év idő tartamú longitudinális vizsgálatban. Különleges Bánásmód, I. (1.). pp. 41-53. ISSN 2498-5368

Misák, Darinka (2016) Utak az értelmükben akadályozott felnőtt személyek megismeréséhez - önkéntes kávéházi felszolgálás, mint egy lehetséges alternatíva. Különleges Bánásmód, II (1). pp. 89-96. ISSN 2498-5368

Máth, János and Mező, Ferenc and Abari, Kálmán and Mező, Katalin (2015) Fejlesztőprogramok hatásvizsgálatának matematikai statisztikai alapfogalmai. Különleges Bánásmód, I. (1.). pp. 69-77. ISSN 2498-5368

Móré, Mariann and Mező, Katalin (2016) Fogyatékossággal élők a tanulástól a munkavállalásig. Különleges Bánásmód, 2 (1). pp. 17-26. ISSN 2498-5368

Nagy, Mária and Radnóti, Katalin (2015) Híd a közoktatás és a felsőoktatás között. ISKOLAKULTÚRA, 25 (1). pp. 51-76. ISSN 1215-5233

Nagy Lehocky, Zsuzsa and Patai, Ilona (2015) Hiperaktív gyermek az osztályban. Különleges Bánásmód, I. (2.). pp. 49-58. ISSN 2498-5368

Oravecz, Adrienn (2015) A Pető Intézet integrációt segítő mindennapos tevékenysége itthon és külföldön. Különleges Bánásmód, 1 (4). pp. 49-64. ISSN 2498-5368

Orbán, Réka (2015) Tanulásban akadályozott gyermekek kognitív fejlesztésének lehetőségei. Különleges Bánásmód, I. (2.). pp. 81-86. ISSN 2498-5368

Papp Z., Attila and Szepessy, Péter Donát (2015) A projekt eredményeinek időközi visszacsatolása. SZELLEM ÉS TUDOMÁNY (3-4). pp. 193-224. ISSN 2062-204X

Patkós, Csaba (2014) Helyi tudás, mint vidékfejlesztési erőforrás: a LEADER program Európában és Magyarországon. EDUCATIO. ISSN 1419-8827 (Submitted)

Petró, Csilla and Juhász, Lilla Mária and Reis, Pedro (2015) Virtual learning all over the World. Good practice from Portugal. PRO PUBLICO BONO: MAGYAR KÖZIGAZGATÁS, 4. pp. 133-145. ISSN 2063-9058

Puky, Miklós and Reynolds, J. D. and Grandjean, F. (2002) Education as a key to Decapod conservation. BULLETIN FRANCAIS DE LA PECHE ET DE LA PISCICULTURE, 367. pp. 911-916. ISSN 0767-2861

Rezessy-Szabó, Judit M. and Nguyen, Quang D. (2013) Preface to the special issue on food research activities of undergraduate students at different talent-cells of Faculty of Food Science, Corvinus University of Budapest. Acta Alimentaria, 42 (s1). I-I. ISSN 0139-3006

Rixer, Ádám (2015) Közigazgatás és szépirodalom. Pro Publico Bono – Magyar Közigazgatás , 3 (3). pp. 49-72.

Rózsáné Czigány, Enikő and Vargáné Molnár, Márta (2013) A pszichopedagógia fejlődése a gyógypedagógiai tevékenységek rendszerében. GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE, 41 . pp. 53-57. ISSN 0133-1108

Schéder, Veronika (2015) Különleges bánásmód ló-asszisztált foglalkozásokon. Különleges Bánásmód, I. (1.). pp. 79-89. ISSN 2498-5368

Schéder, Veronika (2016) A beszédfeldolgozás és a jegyzetelési eljárások elméleti összefüggései. Különleges Bánásmód, 2 (1). pp. 7-15. ISSN 2498-5368

Szabó, Diána (2015) Utazó gyógypedagógiai szolgáltatás a résztvevők oldaláról. ISKOLAKULTÚRA, 25 (5-6). pp. 74-92. ISSN 1215-5233

Szabó, Edina (2015) A dinamikus szenzoros integrációs terápia (dszit) a verbális kommunikációs zavarok rehabilitációjában. Különleges Bánásmód, I. (2.). pp. 71-80. ISSN 2498-5368

Szabó, Szilvia (2015) Helyzetjelentés a hazai közszolgálatról - Az emberierőforrás-fejlesztés helye és szerepe az integrált stratégiai alapú emberierőforrás közszolgálati rendszermodelljében. HADTUDOMÁNY (ONLINE), 25. pp. 20-29. ISSN 1588-0605

Szalay, Kristóf (2016) Nyelvtanulás karikatúrákkal és képregényekkel. Különleges Bánásmód, II (1). pp. 73-85. ISSN 2498-5368

Szekeresné Herbai, Erika and Szekeres, Ágota (2015) Enyhén értelmi fogyatékos gyermekeket integráló „jó” és „rossz” közösségek összehasonlítása. GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE. ISSN 0133-1108 (In Press)

Thékes, István (2015) Angol, mint idegennyelvi szótudás mérése egy diagnosztikus komplex online teszttel fiatal nyelvtanulók körében. ISKOLAKULTÚRA, 25 (12). pp. 28-56. ISSN 1215-5233

Tóth, Ágnes (2015) A nemzetiségi oktatás irányításának szervezete és tevékenysége Magyarországon az ’50-es évek első felében. ISKOLAKULTÚRA, 25 (9). pp. 75-89. ISSN 1215-5233

Tóth, Ágnes (2015) A német nemzetiségi oktatás újjászervezése Magyarországon (1950-1952). LEVÉLTÁRI SZEMLE, 65 (1). pp. 29-43. ISSN 0457-6047

Varga, Imre (2015) Hatos Gyula könyve az értelmi akadályozottsággal élők életkilátásáról és életkíséréséről. Különleges Bánásmód, I. (1.). pp. 101-102. ISSN 2498-5368

Varga, Erika and Boda, Helga and Bárdos, Kinga Ilona (2016) The reassessment of personal competencies in human resources management and in business-oriented higher education. Studia Mundi – Economica, 3 (1). pp. 167-182. ISSN 2415-9395

Varga, Gréta (2015) Játékkal a különleges bánásmódot igénylő gyermekekért (recenzió). Különleges Bánásmód, I. (3.). pp. 81-86. ISSN 2498-5368

Varga, Imre (2015) Náray-Szabó Sándor reformtevékenysége és hatása a szegedi és a debreceni gyógypedagógiai intézetekre. Különleges Bánásmód, I. (1.). pp. 7-24. ISSN 2498-5368

Vargáné Molnár, Márta and Guld, Beáta (2015) Krónikus vesebeteg gyermekek és fiatalok neurokognitív funkciói. GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE. ISSN 0133-1108 (In Press)

Book Section

Csernicskó, István (2015) The problems of teaching Ukrainian as a State Language in Transcarpathia. In: MODERN TRENDS IN FOREIGN LANGUAGE TEACHING AND APPLIED LINGUISTICS. II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, Beregszász, pp. 45-52. ISBN 9789662303179

Forgó, Sándor and Hauser, Zoltán and Kis-Tóth, Lajos (2005) Távoktatás felsőfokon informatikus könyvtáros szakon. In: E-learning 2005. Műszaki Könyvkiadó, Budapest, pp. 220-224. ISBN 963 16 60004 4

Knapp, Éva (1995) Joacház. In: Ismeretlen szerzők: programok, színlapok. Régi Magyar Drámai Emlékek, XVIII. század (IV/2). Akadémiai Kiadó - Argumentum Kiadó, Budapest, pp. 929-930.

Kovács, Gábor (2014) Idegennyelv-elsajátítás. In: Pszicholingvisztika 1-2. Akadémiai Kiadó, Budapest, pp. 593-674. ISBN 978 963 05 9499 8

Lengyel, Péter and Herdon, Miklós (2009) Implementing learning design by LAMS to improve teaching and learning. In: AVA Congress 4. International Congress on the Aspects and Visions of Applied Economics and Informatics. Book of abstracts. Agroinform Kiadó, Debrecen, pp. 568-573. ISBN 978 963 502 897 9

Lengyel, Péter and Szilágyi, Róbert and Herdon, Miklós (2008) Moodle and LAMS integrations. In: Summer University on Information Technology in Agriculture and Rural Development. Magyar Agrárinformatikai Szövetség, Debrecen, pp. 184-189. ISBN 978-963-87366-1-1

Szijártó, Imre (2005) Kisebbségi felsőoktatás a magyar nyelvterület peremén. In: Kisebbségi oktatás Közép-Európában. Új Mandátum Kiadó, Budapest, pp. 38-61. ISBN 963-9494-60-7

Monograph

Gyarmathy, Éva and Fülöp, Márta (2008) Szocio-kulturálisan hátrányos helyzetű tehetséges gyerekek fejlődése: kognitív, személyiségbeli és környezeti akadályok = Development of the social-culturally disadvantaged gifted children: cognitive, personal and environmental impediments. Project Report. OTKA.

Hegedűs, Judit and Fekete, Márta (2014) Korai iskolaelhagyás és a kriminalitás kapcsolata, kezelésének lehetőségei. Project Report. Tempus Közalapítvány.

Zsolnai, Anikó and Lesznyák, Márta (2009) Az érzelmi és a szociális kompetencia fejlődése óvodáskorban = The development of social and emotional competence in preschool children. Project Report. OTKA.

Conference or Workshop Item

Forgó, Sándor (2009) Távtanulás és az új médiumok. In: E-tanuló, távtanuló. Az e-learning és a távoktatás gyakorlata a magyar felsőoktatásban, 2009.02.12, Pécs, Magyarország.

Horváth, Endre and Szekeres, Ágota (2015) Tanulói közösségek vizsgálata a Smetry szoftverrel. In: XIII. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2015. 04. 23-25., Szeged, Magyarország.

Szekeres, Ágota and Horváth, Endre (2015) Enyhe intellektuális képességzavarban érintett tanulókat integráló közösségek utánkövetéses vizsgálata. In: A Magyar Pszichológiai Társaság XXIV. Országos Tudományos Nagygyűlése, 2015. 05. 28-30., Eger, Magyarország.

This list was generated on Sun Sep 25 02:21:11 2016 CEST.