REAL

"Dühítő ez a reklám!" Érzelmi reakciók mérése társadalmi célú reklámok esetén = "What an Annoying Advertisement!". Measuring of Emotional Reactions in Case of Non-Profit Advertisements

Balázs, Katalin and Babinszki, Emese and Gerhát, Réka (2019) "Dühítő ez a reklám!" Érzelmi reakciók mérése társadalmi célú reklámok esetén = "What an Annoying Advertisement!". Measuring of Emotional Reactions in Case of Non-Profit Advertisements. ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 19 (4). pp. 7-34. ISSN 1419-872X

[img]
Preview
Text
AP_2019_4_1-Balazs_etal.pdf

Download (2MB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan > BF10 Emotions. Affections / érzelem
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 04 Nov 2019 15:33
Last Modified: 04 Nov 2019 15:33
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/102856

Actions (login required)

Edit Item Edit Item