REAL

The Influence of Consumer Ethnocentrism on Consumer Purchase Intention of Domestic Food Products

Abdalrahman, Mohammed and Fehér, István and Lehota, József (2018) The Influence of Consumer Ethnocentrism on Consumer Purchase Intention of Domestic Food Products. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 11 (3-4). pp. 126-140. ISSN 0865-7823

[img]
Preview
Text
08-GT-2018-3-4-Abdalrahman_Feher_Lehota.pdf

Download (453kB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Évfolyamszámozást téveszt. 1-2. szám 10. évf. (2018), 3-4. szám 11. évf. (2018)
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány > HB4 Dynamics of the economy / gazdasági folyamatok
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 03 Apr 2020 11:39
Last Modified: 25 Jan 2021 07:23
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/107772

Actions (login required)

Edit Item Edit Item