REAL

Business marketing - szervezetközi megközelítésben : korreferátum Piskóti István "A business marketing identitása - elméleti, kutatási trendek, az innováció vezérelt modell" című tanulmányához

Mandják, Tibor (2016) Business marketing - szervezetközi megközelítésben : korreferátum Piskóti István "A business marketing identitása - elméleti, kutatási trendek, az innováció vezérelt modell" című tanulmányához. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (Ksz.). pp. 45-49. ISSN 0133-0179

[img]
Preview
Text
VT2016n4p45.pdf

Download (273kB) | Preview

Abstract

A cikk a szervezetközi marketing tartalmi elemeivel foglalkozik. Röviden bemutatja az IMP-kutatócsoport több, mint negyven éves empirikus kutatási eredményeit. Az IMP-megközelítés alapvető elméleti fogalmainak (interakciós folyamat, üzleti kapcsolatok és hálózatok, az üzleti hálózatok paradoxonjai) bemutatást követően kitér a témával foglalkozó magyar kutatók eredményeinek ismertetésére.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: szervezetközi marketing, hálózatok, IMP-kutatócsoport
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 23 May 2023 13:16
Last Modified: 23 May 2023 13:16
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/165878

Actions (login required)

Edit Item Edit Item