Nagy, Szabolcs (2009) Környezettudatos marketing - A környezettudatos magatartás motivációi. In: Új marketing kihívások a XXI. században - fenntartható fogyasztás. Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 15. Jubileumi Országos Konferencia . Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Kaposvár, pp. 247-253. ISBN 978-963-9821-12-5
|
Text
Nagy_Szabolcs_u.pdf Download (1MB) | Preview |
| Item Type: | Book Section |
|---|---|
| Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány |
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
| Depositing User: | MTMT SWORD |
| Date Deposited: | 14 Dec 2015 15:16 |
| Last Modified: | 31 Mar 2023 09:50 |
| URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/30984 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




