REAL

Környezettudatos marketing - A környezettudatos magatartás motivációi

Nagy, Szabolcs (2009) Környezettudatos marketing - A környezettudatos magatartás motivációi. In: Új marketing kihívások a XXI. században - fenntartható fogyasztás. Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 15. Jubileumi Országos Konferencia . Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Kaposvár, pp. 247-253. ISBN 978-963-9821-12-5

[img]
Preview
Text
Nagy_Szabolcs_u.pdf

Download (1MB) | Preview
Item Type: Book Section
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 14 Dec 2015 15:16
Last Modified: 14 Dec 2015 15:16
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/30984

Actions (login required)

Edit Item Edit Item