REAL

Környezettudatos marketing elméletek

Nagy, Szabolcs (2008) Környezettudatos marketing elméletek. In: Marketingkaleidoszkóp 2008. Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc, pp. 62-81. ISBN 978 963 661 857 5

[img]
Preview
Text
Kornyezettudatos_marketing_elmeletek_2008_Kaleidoszkop_u.pdf

Download (145kB) | Preview
Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: Marketing; környezettudatos fogyasztás; *MARKETING
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
T Technology / alkalmazott, műszaki tudományok > TD Environmental technology. Sanitary engineering / környezetvédelem, hulladékkezelés, egészségügyi mérnöki technika (ivóvízellátási és szennyvízkezelési technika)
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 08 Jan 2016 07:15
Last Modified: 08 Jan 2016 07:15
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/31920

Actions (login required)

Edit Item Edit Item