Baranyiné Kóczy, Judit and Komlósi, László Imre (2018) A tanulás mint interaktív cselekvés: Paradigmaváltás a VR-technológia segítségével = Learning as interactive action: Paradigm shift by VR-technology. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (4.). pp. 109-118. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)
|
Text
JelKep_2018_4_Baranyaine_Koczy_Judit__Komlosi_Laszlo_Imre.pdf Download (690kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.20520/Jel-Kep.2018.4.109
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications > HE2 Communications / hírközlés |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | Zsolt Székely |
Date Deposited: | 15 Jun 2021 11:12 |
Last Modified: | 15 Jun 2021 11:12 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/126771 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |