REAL

Items where Author is "Fejes, József Balázs"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 39.

Article

Fejes, József Balázs (2024) Bemutatkozik az MTA-SZTE Olvasás és Motiváció Kutatócsoport. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (2). pp. 113-118. ISSN 2060-0623

Szenczi, Beáta and Fejes, József Balázs and Vígh, Tibor and Hódi, Ágnes and Tary, Blanka (2024) Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása I. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (1). pp. 5-21. ISSN 2060-0623

Szenczi, Beáta and Fejes, József Balázs and Vígh, Tibor and Hódi, Ágnes and Tary, Blanka (2024) Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása II. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (2). pp. 25-39. ISSN 2060-0623

Szűcs, Norbert and Fejes, József Balázs (2024) A tanodák működése és a tanodai önkéntesség keretei = The Operation of After-School Program for Disadvantages Students ("Tanodas") and Their Framework of Volunteering. ÖNKÉNTES SZEMLE : ELMÉLET, GYAKORLAT, MÓDSZERTAN, 4 (1). pp. 31-54. ISSN 2786-0620

Tary, Blanka and Fejes, József Balázs and Hódi, Ágnes and Szenczi, Beáta and Vígh, Tibor (2023) Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása II. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 16 (1). pp. 1-22. ISSN 2060-0623

Kis, Noémi and Fejes, József Balázs (2023) Oktatási intervenció – Értékes, de ritka jószág = Educational Interventions – Valuable But Rare Goods. MAGYAR PEDAGÓGIA : A MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMIA PEDAGÓGIA BIZOTTSÁGÁNAK FOLYÓIRATA, 123 (2). pp. 67-81. ISSN 0025-0260 (nyomtatott); 2939-7650 (elektronikus)

Fejes, József Balázs (2023) Unpacking classroom goal structures based on students’ own words. SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION, 26 (2). pp. 433-472. ISSN 1381-2890

Tary, Blanka and Fejes, József Balázs and Hódi, Ágnes and Szenczi, Beáta and Vígh, Tibor (2022) Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása I. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 15 (4). ISSN 2060-0623

Fejes, József Balázs and Szűcs, Norbert (2022) Megfogyva bár… Helyzetkép a tanodák finanszírozási hátteréről = “Though depleted but not broken” – The financial challenges of after-school programs in Hungary. ESÉLY: TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT, 33 (3). pp. 49-70. ISSN 0865-0810

Fejes, József Balázs and Hódi, Ágnes and Szenczi, Beáta and Tary, Blanka and Vígh, Tibor (2022) Nem érti, amit olvas! Kinek a feladata az olvasás tanítása? ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 15 (2). pp. 1-17. ISSN 2060-0623

Jámbori, Szilvia and Kasik, László and Fejes, József Balázs and Vígh, Tibor and Gál, Zita (2022) A szociálisprobléma-megoldás vizsgálata személyközpontú megközelítésben serdülők és fiatal felnőttek körében. ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 22 (1). pp. 37-63. ISSN 1419-872X

Mezei, Tímea and Fejes, József Balázs (2020) Tanári nézetek feltárása a célelmélet TARGETS-dimenziói kapcsán – egy interjúkutatás eredményei. Iskolakultúra. ISSN 1215-5233

Fejes, József Balázs and Tóth, Edit and Szabó, Dóra Fanni (2020) Az oktatási méltányosság és aktuális kérdései Magyarországon. MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1). pp. 68-78. ISSN 0025-0325

Jámbori, Szilvia and Fejes, József Balázs and Gál, Zita and Kasik, László and Szabó Hangya, Lilla and Nagy, Krisztina (2019) Célok, tervek és tanulási stratégiák serdülők és fiatal felnőttek körében. Iskolakultúra, 29 (6). pp. 18-36. ISSN 1215-5233

Kasik, László and Gál, Zita and Jámbori, Szilvia and Fejes, József Balázs and Nagy, Krisztina and Szabó Hangya, Lilla (2019) Középiskolások és egyetemisták szociálisprobléma-megoldásának nem szerinti különbségei. Iskolakultúra, 29 (6). pp. 49-61. ISSN 1215-5233

Szabó Hangya, Lilla and Jámbori, Szilvia and Gál, Zita and Kasik, László and Fejes, József Balázs (2019) Serdülők és fiatal felnőttek identitása az önértékelés és a társas támogatás függvényében. Iskolakultúra, 29 (6). pp. 36-48. ISSN 1215-5233

Nagy, Krisztina and Gál, Zita and Jámbori, Szilvia and Kasik, László and Fejes, József Balázs (2019) A tanulói jóllét és az önértékelés jellemzőinek feltárása középiskolások és egyetemisták körében. Iskolakultúra, 29 (6). pp. 3-17. ISSN 1215-5233

Fejes, József Balázs (2018) Az osztálytársak szerepe a motivációs klíma észlelésében. Iskolakultúra. (In Press)

Kasik, László and Fejes, József Balázs and Guti, Kornél and Gáspár, Csaba and Zsolnai, Anikó (2017) Social problem-solving among disadvantaged and non-disadvantaged adolescents. European Journal of Special Needs Education, 32 (2). pp. 1-16. ISSN 0885-6257, ESSN: 1469-591X

Kasik, László and Guti, Kornél and Tóth, Edit and Fejes, József Balázs (2016) Az elkerülés mint folyamat – az Elkerülés kérdőív bemérése 15 és 18 évesek körében. Magyar Pedagógia, 116 (2). 219 -253. ISSN 0025-0260

Józsa, Krisztián and Fejes, József Balázs (2013) Szemezgetés a XI. Pedagógiai Értékelési Konferencián elhangzott előadásokból. Iskolakultúra, 13 (11). pp. 3-5. ISSN 1215-5233

Bathó, Edit and Fejes, József Balázs (2013) Többségi, hátrányos helyzetű és sajátos nevelési igényű 8. évfolyamos tanulók jövőképe. Iskolakultúra, 13 (7-8). pp. 3-16. ISSN 1215-5233

Fejes, József Balázs (2013) A tanulási környezet motivációs szempontú vizsgálata a célelmélet alapján felső tagozatos tanulók körében. Iskolakultúra, 13 (11). pp. 44-57. ISSN 1215-5233

Fejes, József Balázs (2012) A mentorálás hatása a tanulási motivációra és a szövegértésre hátrányos helyzetű tanulók körében. Iskolakultúra, 12 (7-8). pp. 80-95. ISSN 1215-5233

Fejes, József Balázs and Kasik, László and Kinyó, László (2009) Bevezetés a mentorálás kutatásába. Iskolakultúra, 19 (5-6). pp. 40-54. ISSN 1215-5233

Fejes, József Balázs and Józsa, Krisztián (2007) Az iskolai eredményesség és a tanulási motiváció kulturális jellemzõi. Roma és többségi tanulók összehasonlítása. Iskolakultúra, 17 (6-7). pp. 83-96. ISSN 1215-5233

Fejes, József Balázs (2007) Online tanulóközösségek. Iskolakultúra, 17 (4). pp. 32-37. ISSN 1215-5233

Fejes, József Balázs and Kasik, László and Kinyó, László (2006) Beszámoló a IV. Pedagógiai Értékelési Konferenciáról. Iskolakultúra, 16 (11). pp. 92-97. ISSN 1215-5233

Fejes, József Balázs (2005) Roma tanulók motivációját befolyásoló tényezők. Iskolakultúra, 15 (11). pp. 3-13. ISSN 1215-5233

Book Section

Peng, Diya and Fejes, József Balázs and Vígh, Tibor (2024) The role of student workshops in creating instruments for students: The example of the Teachers’ Feedback Practice Questionnaire. In: I. Imre Sándor Neveléstudományi Konfrencia. BME GTK Műszaki pedagógia Tanszék, Budapest, p. 21. ISBN 9789634219453

Csapó, Benő and Fejes, József Balázs and Kinyó, László and Tóth, Edit (2019) Educational Achievement in Social and International Contexts. In: Social Riport 2019. TÁRKI, pp. 217-236.

Fejes, József Balázs and Szűcs, Norbert (2018) Az oktatási integráció ügye a 2010-es évek végén. In: Én vétkem : Helyzetkép az oktatási szegregációról. Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 11-30. ISBN 9786150011561

Fejes, József Balázs (2018) A deszegregációval kapcsolatos ismeretek és vélemények befolyásolási lehetőségei pedagógusok körében. In: Én vétkem : Helyzetkép az oktatási szegregációról. Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 111-125. ISBN 9786150011561

Fejes, József Balázs (2016) Kognitív képességek mérése a tanodában. In: Mire jó a tanoda? Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 145-158. ISBN 978-963-125-164-7

Fejes, József Balázs (2016) Szegregál-e a tanoda? In: Mire jó a tanoda? Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 171-179. ISBN 978-963-125-164-7

Fejes, József Balázs (2016) Szövegértés-fejlesztés a tanodában. In: Mire jó a tanoda? Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 81-86. ISBN 978-963-125-164-7

Fejes, József Balázs and Szűcs, Norbert (2016) A tanodaszféra és a TanodaPlatform kapcsolódási pontjai. In: Mire jó a tanoda? Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 13-21. ISBN 978-963-125-164-7

Conference or Workshop Item

Fejes, József Balázs and Karácsonyi, Zsuzsanna (2018) Az osztályterem motivációs jellemzőinek társas vetülete – egy kvalitatív vizsgálat általánosíthatóságának ellenőrzése. In: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia, 2017. november 9-11., Nyíregyháza.

Book

Fejes, József Balázs (2015) Célok és motiváció. Tanulási motiváció a célorientációs elmélet alapján. Gondolat Kiadó, Budapest. ISBN 978 963 693 613 6

This list was generated on Sat Sep 21 11:21:44 2024 CEST.