REAL

Items where Author is "Hofmeister Tóth, Ágnes"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 8.

Hofmeister Tóth, Ágnes and Kisfürjesi, Nóra (2022) Fogyasztói magatartás a likvid modernitásban - szakirodalmi áttekintés a likvid fogyasztásról. VEZETÉSTUDOMÁNY, 53 (8-9). pp. 30-41. ISSN 0133-0179

Hofmeister Tóth, Ágnes and Neulinger, Ágnes and Piskóti, Marianna (2020) Az értékválasztás és a kognitív életkor közötti kapcsolat a magyar 50 év feletti lakosság körében. VEZETÉSTUDOMÁNY, 51 (7-8). pp. 53-64. ISSN 0133-0179

Debreceni, János and Hofmeister Tóth, Ágnes (2020) A materializmus, boldogság, siker és élményfogyasztás összefüggéseinek vizsgálata tinédzserek körében. VEZETÉSTUDOMÁNY, 51 (4). pp. 63-73. ISSN 0133-0179

Hofmeister Tóth, Ágnes (2016) Fogyasztói értékek, trendek és magatartás : korreferátum Törőcsik Mária: A fogyasztói magatartás új tendenciái című tanulmányához. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (Ksz.). pp. 26-29. ISSN 0133-0179

Hofmeister Tóth, Ágnes and Kopfer-Rácz, Kinga and Sas, Dóra (2015) A magyar kis- és közepes vállalkozások vezetőinek vállalkozói hajlandósága. VEZETÉSTUDOMÁNY, 46 (7). pp. 41-51. ISSN 0133-0179

Dörnyei, Krisztina Rita and Gyulavári, Tamás and Hofmeister Tóth, Ágnes and Jenes, Barbara and Jentetics, Kinga and Neumann-Bódi, Edit and Neulinger, Ágnes and Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. ISBN 978-963-508-702-0

Hofmeister Tóth, Ágnes and Kemény, Vagyim and Simányi, Léna (2010) A fogyasztóvá válás folyamata Magyarországon = The process of consumerization in Hungary. Project Report. OTKA.

Totth, Gedeon and Hofmeister Tóth, Ágnes and Kas, Tünde (2009) A marketing eszközök nyújtotta lehetőségek a hazai borpiac védelmében, az EU csatlakozást követően.A magyar termelők piaci orientációja, és erősítésének lehetőségei. A kultúrált borfogyasztás elterjesztésének marketingkommunikációs vonatkozásai = Opportunities provided by several tools of marketing in protection of the domestic wine market after the EU-access. Market orientation of the Hungarian producers and ways of its strengthening. Concerns of marketing communication through spreading of. Project Report. OTKA.

This list was generated on Tue Apr 23 20:55:36 2024 CEST.