REAL

Items where Author is "Józsa, Krisztián"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 19.

Article

Józsa, Krisztián and Fiala, Szilvia and Józsa, Gabriella (2017) A klasszikus és a kortárs szövegek feldolgozásának hatása az olvasás affektív tényezőire: egy irodalomtanítási kísérlet tapasztalatai. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 10 (1). pp. 19-27. ISSN 2060-0623

Józsa, Krisztián (2016) Kihívások és lehetőségek az óvodai fejlesztésben. ISKOLAKULTÚRA, 26 (4). pp. 59-74. ISSN 1215-5233

Józsa, Krisztián and Fazekasné Fenyvesi, Margit and Szenczi, Beáta and Szabó, Ákosné (2014) Tanulásban akadályozott és tipikusan fejlődő gyermekek szóolvasási készségének, szövegértésének és olvasási motivációjának fejlődése = Development of word reading, reading comprehension and reading motivation among typically developing children and children with mild intellectual disabilities. Magyar Pszichológiai Szemle, 69 (1). pp. 181-204. ISSN 0025-0279

Kis, Noémi and Józsa, Krisztián (2014) A kiskamaszok és szüleik vélekedése a szülő-gyermek viszonyról. Iskolakultúra, 14 (2). pp. 19-33. ISSN 1215-5233

Józsa, Krisztián and Imre, Ildikó Andrea (2013) Az iskolán kívüli angol nyelvű tevékenységek összefüggése a nyelvtudással és a nyelvtanulási motivációval. Iskolakultúra, 13 (1). pp. 38-51. ISSN 1215-5233

Józsa, Krisztián and Fejes, József Balázs (2013) Szemezgetés a XI. Pedagógiai Értékelési Konferencián elhangzott előadásokból. Iskolakultúra, 13 (11). pp. 3-5. ISSN 1215-5233

Zentai, Gabriella and Fazekasné Fenyvesi, Margit and Józsa, Krisztián (2013) Tanulásban akadályozott és többségi gyermekek rendszerező képességének fejlődése. Iskolakultúra, 13 (11). pp. 131-145. ISSN 1215-5233

Józsa, Krisztián and Hricsovinyi, Julianna (2011) A családi háttér szerepe az óvodaiskola átmenet szelekciós mechanizmusában. Iskolakultúra, 11 (6-7). pp. 12-29. ISSN 1215-5233

Fejes, József Balázs and Józsa, Krisztián (2007) Az iskolai eredményesség és a tanulási motiváció kulturális jellemzõi. Roma és többségi tanulók összehasonlítása. Iskolakultúra, 17 (6-7). pp. 83-96. ISSN 1215-5233

Józsa, Krisztián (2004) Az első osztályos tanulók elemi alapkészségeinek fejlettsége. Egy longitudinális kutatás első mérési pontja. Iskolakultúra, 14 (11). pp. 3-16. ISSN 1215-5233

Zsolnai, Anikó and Józsa, Krisztián (2002) A szociális készségek kritériumorientált fejlesztésének lehetőségei. Iskolakultúra, 12 (4). ISSN 1215-5233

Józsa, Krisztián (2000) Az iskola és a család hatása a tanulási motivációra. Iskolakultúra, 10 (8). pp. 69-82. ISSN 1215-5233

Józsa, Krisztián (1999) Mi alakítja az énértékelésünket fizikából? Iskolakultúra, 9 (10). pp. 72-80. ISSN 1215-5233

Csíkos, Csaba and Józsa, Krisztián (1997) Az európai kutatók fiatal nemzedéke. Kristiina Kumpulainen (Oulu, Finnország). Iskolakultúra, 7 (12). ISSN 1215-5233

Csíkos, Csaba and Józsa, Krisztián and Korom, Erzsébet and Tarkó, Klára (1997) Egy formálódó tudományos közösség. Beszélgetések a tanulás és az oktatás vezető európai kutatóival. Iskolakultúra, 7 (12). ISSN 1215-5233

Book Section

Józsa, Krisztián and D. Molnár, Éva (2013) The relationship between mastery motivation, self-regulated learning and school success: A Hungarian and European perspectiv. In: Handbook of self-regulatory processes in development: New directions and international perspectives. Taylor and Francis, London, pp. 265-304.

D. Molnár, Éva and Molnár, Edit Katalin and Józsa, Krisztián (2012) Az olvasásvizsgálatok eredményei. In: Mérlegen a magyar iskola. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 17-82. ISBN 978-963-19-7233-7

Monograph

Józsa, Krisztián and Fazekasné Fenyvesi, Margit and Janurik, Márta Zsuzsanna and Kelemen, Rita and Molnár, Edit Katalin and Nagy, József and Nagy, Zsuzsanna and Nyitrai, Ágnes Anikó and Pap Szigeti, Róbert and Zentai, Gabriella (2012) Kritériumorientált képességfejlesztés = Criterion-referenced education. Project Report. OTKA.

Józsa, Krisztián and Cs. Czachesz, Erzsébet and Józsa, Krisztián and Vidákovich, Tibor (2007) A tudásszerző képesség kritériumorientált fejlesztése tantárgyi tartalmakkal = The criterion referenced development of knowledge acquisition based on curricular contents. Project Report. OTKA.

This list was generated on Mon Sep 25 13:43:23 2017 CEST.