REAL

Items where Author is "Komáromi, Nándor"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 5.

Lehota, Zsuzsanna and Lehota, József and Komáromi, Nándor and Illés, B. Csaba (2020) Az élelmiszerfogyasztói információ-ellátottság, a bizalom és a fogyasztói magatartás kapcsolatrendszere. In: Menedzsment válaszok a XXI. század gazdasági és társadalmi kihívásaira. Inform Kiadó és Nyomda Kft., Budapest, pp. 201-211. ISBN 978-615-5666-43-8

Mihály, Nikolett and Komáromi, Nándor and Rónai, Ramóna and Bruder, Emese (2017) Demográfiai és szociálpszichológiai hatások az életszínvonal minimális és ideális szintjének megítélésében = Demographic and Socio-Psychological Effects in Judging the Minimum and Ideal Standard of Living. POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT, 13 (4-6). pp. 160-172. ISSN 1786-6553

Komáromi, Nándor and Mihály, Nikolett (2017) PENSION POLICY CHALLENGES AND COMMUNICATION POSSIBILITIES - EMPIRICAL STUDY OF HUNGARIAN UNIVERSITY STUDENTS = NYUGDÍJPOLITIKAI KIHÍVÁSOK ÉS KOMMUNIKÁCIÓS LEHETŐSÉGEK - MAGYAR EGYETEMI HALLGATÓK EMPÍRIKUS VIZSGÁLATA. Studia Mundi – Economica, 4 (5). pp. 31-43. ISSN 2415-9395

Lehota, József and Komáromi, Nándor and Papp, János and Szabó, Zoltán and Tomcsányi, Péter and Túri, Zoltán (2007) Versenyképességi stratégiák és marketing stratégiai csoportok képzése a hús és borvertikumban = Competitive Strategies and Formation of Marketing Strategic Groups in Meat and Wine Sectors. Project Report. OTKA.

Horváth, Ágnes and Komáromi, Nándor and Túri, Zoltán (2007) Üzletválasztási szempontok fontossága az élelmiszer-kiskereskedelemben (Vásárlói szegmensek jellemzése az üzletválasztási szempontok alapján) = The importance of criteria for choosing food retail units (Characterisation of purchase segments on the basis criteria for choosing food retail units). Project Report. OTKA.

This list was generated on Wed Apr 24 14:25:27 2024 CEST.