REAL

Items where Author is "Mursalzade, Hikmat"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 2.

Article

Mursalzade, Hikmat and Molnár, László and Saraswati, Haruming S. (2023) Digitalization and value co-creation in the context of social entrepreneurship = Digitalizáció és közös értékteremtés a társadalmi vállalkozások kontextusában. VEZETÉSTUDOMÁNY, 54 (11). pp. 2-14. ISSN 0133-0179

Keszey, Tamara and Molnár, László and Mursalzade, Hikmat (2023) A vevői információminőség észlelését befolyásoló tényezők vizsgálata - A bizalom, szervezeti változások és turbulencia hatása = Factors Affecting Customer Information Quality Perception - The Role of Trust, Organizational Fluctuations, and Market Turbulence. VEZETÉSTUDOMÁNY : A BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM HAVI SZAKFOLYÓIRATA, 54 (12). pp. 14-23. ISSN 0133-0179

This list was generated on Thu May 9 15:17:35 2024 CEST.