REAL

Items where Author is "Török, Áron"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 25.

Article

Czine, Péter and Török, Áron and Maró, Gréta (2024) A metaelemzés lépéseinek bemutatása : Cohen-féle d hatásnagyság alapú elemzés egymintás kontextusban = Introduction to the meta-analysis steps : Cohen’s d effect size based analysis in a one-sample context. STATISZTIKAI SZEMLE, 102 (3). pp. 215-230. ISSN 0039-0690

Jámbor, Zsófia and Török, Áron and Czine, Péter and Maró, Gréta and Maró, Zalán Márk (2024) A termelői piacok fogyasztói profiljának szakirodalom-elemzése. KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 71 (3). pp. 255-274. ISSN 0023-4346

Török, Áron and Agárdi, Irma and Maró, Gréta and Maró, Zalán Márk (2022) Business opportunities in short food supply chains : the economic sustainability of three Hungarian para-gastro restaurants. STUDIES IN AGRICULTURAL ECONOMICS, 124 (1). pp. 22-29. ISSN 1418-2106

Maró, Zalán Márk and Török, Áron and Balogh, Péter and Czine, Péter (2022) Pálinkavásárlási preferenciák vizsgálata a magyar fogyasztók körében - egy diszkrét választási modell építése = Examining pálinka (palinka) purchasing preferences among Hungarian consumers - discrete choice modelling. STATISZTIKAI SZEMLE, 100 (1). pp. 44-67. ISSN 0039-0690

Jámbor, Attila and Török, Áron (2022) A Studies in Agricultural Economics folyóirat nemzetközi sikere. GAZDÁLKODÁS, 66 (4). p. 381. ISSN 0046-5518

Maró, Zalán Márk and Maró, Gréta and Török, Áron (2022) A magyar pálinkaágazat – a bérfőzdék és a kereskedelmi főzdék összehasonlító elemzése = The Hungarian Pálinka Sector - A Comparative Analysis of Contract and Commercial Distilleries. GAZDÁLKODÁS : AGRÁRÖKONÓMIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 66 (4). pp. 354-364. ISSN 0046-5518

Maró, Zalán Márk and Török, Áron (2021) Az Új Selyemút mentén fekvő országokba irányuló magyar export lehetőségei. KÜLGAZDASÁG, 65 (9-10). pp. 32-59. ISSN 0324-4202

Török, Áron and Koleticsné Lükő, Annaróza and Gál, Péter (2021) Földrajzi árujelzők Magyarországon – mi várható a magyar cseresznye ágazatban? KÖZ-GAZDASÁG, 16 (4). pp. 223-236. ISSN 1788-0696

Mizik, Tamás and Lengyel, Péter and Török, Áron (2021) Tisztújítás a Magyar Agrárközgazdasági Egyesületnél. GAZDÁLKODÁS, 65 (6). p. 541. ISSN 0046-5518

Jámbor, Attila and Gál, Péter and Török, Áron (2020) Determinants of regional trade agreements: Global evidence based on gravity models. Journal of International Studies, 13 (1). pp. 44-57. ISSN 2071-8330 (print); 2306-3483 (online)

Török, Áron and Szerletics, Ákos and Jantyik, Lili (2020) Factors Influencing Competitiveness in the Global Beer Trade. SUSTAINABILITY, 12 (15). p. 5957. ISSN 2071-1050

Jantyik, Lili and Török, Áron (2020) Estimating the Market Share and Price Premium of GI Foods—The Case of the Hungarian Food Discounters. Sustainability, 12 (3). pp. 1-15. ISSN 2071-1050

Török, Áron and Maró, Zalán Márk (2020) Profitability patterns in the Hungarian pálinka industry The performance of the commercial distilleries. GEORGIKON FOR AGRICULTURE: A MULTIDISCIPLINARY JOURNAL IN AGRICULTURAL SCIENCES, 24 (3). ISSN 0239-1260

Török, Áron and Agárdi, Irma (2020) Társadalmi vállalkozások gasztronómiai lehetőségei a rövid élelmiszerellátási láncok bevonásával Magyarországon. VEZETÉSTUDOMÁNY, 51 (4). pp. 74-84. ISSN 0133-0179

Agárdi, Irma and Török, Áron (2020) Társadalmi vállalkozók kapcsolati beágyazottsága és szerepe a társadalmi hatás kiterjesztésében. VEZETÉSTUDOMÁNY, 51 (12). pp. 2-16. ISSN 0133-0179

Czine, Péter and Török, Áron and Horváth, Péter and Balogh, Péter (2020) A fogyasztói magatartás elemzése feltételes választási modellekkel – a mangalicakolbász példáján. KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 67 (5). pp. 474-494. ISSN 0023-4346

Török, Áron and Maró, Zalán Márk (2020) A földrajzi árujelzők gazdaságtana – az empirikus bizonyítékok. KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 67 (3). pp. 263-288. ISSN 0023-4346

Jantyik, Lili and Török, Áron (2020) A földrajzi árujelzős termékek helyzete a magyarországi élelmiszerdiszkontokban = The Role of GI Products in the Hungarian Food Discounters. Táplálkozásmarketing, 7 (1). pp. 3-18. ISSN 2064-8839

Török, Áron (2019) A HÍR védjegy ismertsége és beágyazódottsága a magyar fogyasztók körében. TÁPLÁLKOZÁSMARKETING, 6 (1). pp. 81-97. ISSN 2064-8839

Török, Áron and Jantyik, Lili and Maró, Zalán Márk (2019) Minőségjelzős élelmiszerek helyzete és kilátásai Magyarországon – Az EU biocímke esete. VEZETÉSTUDOMÁNY, 50 (10). pp. 13-25. ISSN 0133-0179

Török, Áron and Jantyik, Lili and Maró, Zalán Márk (2019) Minőségjelzős élelmiszerek helyzete és kilátásai Magyarországon – Az EU biocímke esete = Position and Prospects of Quality-Labelled Foods In Hungary: The Case of the EU Organic Label. VEZETÉSTUDOMÁNY : A BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM HAVI SZAKFOLYÓIRATA, 50 (10). pp. 13-25. ISSN 0133-0179

Török, Áron and Maró, Zalán Márk and Jantyik, Lili (2019) A magyar fogyasztók és az európai uniós földrajzi árujelzős élelmiszercímkék viszonya. STATISZTIKAI SZEMLE, 97 (6). pp. 546-567. ISSN 0039-0690

Jámbor, Attila and Török, Áron (2019) A regionális kereskedelmi egyezmények létrejöttét meghatározó tényezők. KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 66 (4). pp. 418-433. ISSN 0023-4346

Török, Áron and Moir, Hazel V. J. (2018) The market size for GI food products – evidence from the empirical economic literature. STUDIES IN AGRICULTURAL ECONOMICS, 120 (3). pp. 134-142. ISSN 1418-2106

Török, Áron and Moir, Hazel V. J. (2018) The market size for GI food products–evidence from the empirical economic literature. STUDIES IN AGRICULTURAL ECONOMICS, 120 (3). pp. 134-142. ISSN 1418-2106

This list was generated on Thu Apr 25 21:50:24 2024 CEST.