Csiszárik-Kocsir, Ágnes (2019) Ügyfeleket megtartó banktermékek és a pénzügyi tudatosság kapcsolata = Correlation Between Customer-Retaining Banking Products and Financial Literacy. POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT, 15 (1-3). pp. 145-157. ISSN 1786-6553
|
Text
PSZ 2019. 1-3.szam_09.pdf Download (367kB) | Preview |
Abstract
A verseny felgyorsult világunk alapeleme, mely az élet minden területén jelen van: a munkahelyünkön, a mindennapi életünkben, egyetlen szektort sem kímél. A globalizált világ fő jellemzője a kínálat bősége, mely a termékek és szolgáltatások minden területén tapasztalható: a fogyasztási cikkek piacán, de a bankszektorban is. Ennek következtében a bankoknak újabb és újabb innovációkat kell piacra dobniuk a meglévő termékeik fejlesztése mellett, hogy az ügyfeleiket meg tudják tartani, ki tudják szolgálni. A bankszektor számára erős kihívást jelent a fintech iparág előretörése is, mely jelentős innovációs kapacitásával állít kihívásokat a hagyományos bankolással szemben. Jelen írás célja, hogy bemutassa a klasszikus bankszektor azon termékeit, melyek a legfontosabbnak minősülnek a különféle generációkba tartozó válaszadó ügyfelek esetén, felhívva a figyelmet a kulcsterületek fejlesztésére a meglévő ügyfelek megtartása vagy új ügyfelek bevonzása érdekében.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | banktermékek, globalizáció, fintech, aktív és passzív bankügyletek |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HG Finance / pénzügy H Social Sciences / társadalomtudományok > HG Finance / pénzügy > HG1 Banking / bankügy |
Depositing User: | Andrea Paár |
Date Deposited: | 24 Jan 2020 12:17 |
Last Modified: | 24 Jan 2020 12:17 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/105693 |
Actions (login required)
Edit Item |