REAL

A helymarketing és településfejlesztés kutatottsága tudománymetriai szempontból = Scientometric Research of Place Marketing and Community Development

Szöllősi, Tamás (2019) A helymarketing és településfejlesztés kutatottsága tudománymetriai szempontból = Scientometric Research of Place Marketing and Community Development. POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT, 15 (1-3.). pp. 431-438. ISSN 1786-6553

[img]
Preview
Text
PSZ 2019. 1-3.szam_29.pdf

Download (189kB) | Preview

Abstract

A települések fejlődése, versenyképességük megtartása szempontjából elengedhetetlen, hogy megfelelő marketingstratégiákhoz nyúljanak. Ez a tudományterület még igen kiaknázatlan Európa számos országában, de főleg Románia és Magyarország viszonylatában, ezért fontos, hogy megvizsgáljuk, hol tart ez a kutatás, és mi a fő diskurzus. Fellapozva a szakirodalmat, nem találunk hasonló kutatásokat, amelyek tudománymetriai szempontjából mérik a különböző országokat, szerzőket kulcsszavak után. Ezeket az adatokat elemzi a kutatás, irányvonalakat mutatva, motiválva a szerzőket még több kutatásra a témában.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: társadalomtudomány, tudománymetria, településfejlesztés, helymarketing, városmenedzsment, városkép
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
J Political Science / politológia > JS Local government Municipal government / helyi, települési önkormányzat
Depositing User: Andrea Paár
Date Deposited: 25 Jan 2020 04:23
Last Modified: 25 Jan 2020 04:23
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/105729

Actions (login required)

Edit Item Edit Item