REAL

Az országeredet imázs hatása a hazai élelmiszertermékek megítélésére = The influence of the country of origin on the image of domestic food products

Csatáriné Dogi, Ilona (2018) Az országeredet imázs hatása a hazai élelmiszertermékek megítélésére = The influence of the country of origin on the image of domestic food products. ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING, 14 (1). pp. 17-23. ISSN 1786-3422

[img]
Preview
Text
2248-Csatarine.pdf

Download (205kB) | Preview
Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: FOOD; consumer behavior; országeredet-imázs; fogyasztói magtartás; élelmiszertermék; kétlépcsős klaszterelemzés; country of origin image; two-step cluster analysis;
Subjects: S Agriculture / mezőgazdaság > S1 Agriculture (General) / mezőgazdaság általában
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 10 Feb 2020 07:34
Last Modified: 31 Mar 2023 06:38
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/106235

Actions (login required)

Edit Item Edit Item