Szűcs, Róbert Sándor (2017) A tudatos vásárló mítosza = Myth of the Conscious Shopper. GRADUS, 4 (2). pp. 514-521. ISSN 2064-8014
|
Text
2017_ECO_006_Szucs.pdf Download (633kB) | Preview |
Official URL: http://gradus.kefo.hu/archive/2017-2/2017_ECO_006_...
Abstract
Kutatásom alapján kijelenthetem, hogy a fiatal fogyasztók a fogyasztóvédelem területén kevesebbet tudnak mint azt gondolják. A fiatalok magabiztosak a fogyasztóvédelmet illetően, mindaddig amíg ténylegese tudásukat nem teszteljük egy 13 kérdést tartalmazó teszt segítségével (a megkérdezettek száma 1143 fő). A résztvevők azt gondolták, hogy átlagosan 8.2 kérdésre válaszoltak helyesen, ugyanakkor a tényleges helyes válaszok száma csak 47 volt — ez csupán 36,1%-os sikerességi rátát jelent.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fogyasztóvédelem, tudatosság, marketing, attitűd |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 17 Jun 2020 11:19 |
Last Modified: | 17 Jun 2020 11:19 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/109828 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |