Molnár, Edina (2017) A reklámozás mint társadalmi kommunikáció. GRADUS, 4 (1). pp. 117-122. ISSN 2064-8014
|
Text
2017_1_ART_012_Molnar.pdf Download (426kB) | Preview |
Abstract
A reklámozásra hagyományosan kommunikációs folyamatként tekintünk. A kommunikáció participációs felfogása azonban a vizsgált jelenséget nem folyamatként, hanem állapotként definiálja. A tanulmány — a reklámozás folyamatának és a reklámpszichológia eredményeinek bemutatása után — a reklámozást, illetve tágabb értelemben a vizuális kommunikációt —— a — participáció jelenségével és jellegzetességeivel magyarázza.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Kulcsszai, reklámozás, reklámpszichológia, Vizuális kommunikáció, Participációs elmélet |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HM Sociology / társadalomkutatás |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 18 Jun 2020 12:08 |
Last Modified: | 18 Jun 2020 12:19 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/109914 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |