Gulyásné Kerekes, Rita and Papp, Adrienn (2016) Társadalmi együttműködések - közös értékteremtés a civil szférában. GRADUS, 3 (1). pp. 380-385. ISSN 2064-8014
|
Text
2016_1_ECO_014_Gulyasne.pdf Download (467kB) | Preview |
Abstract
A tanulmány a marketing két területe, a co-creation és a non business marketing, azon belül is a civilek munkájának összekapcsolási lehetőségeit boncolja. A for-profit szférában az együttműködés, a co-creation fogalma számos szerző által definiált, a gyakorlati életben sok pozitív példát találunk rá. A társadalmi marketing fontos szereplői, a civilek életében mára már megkérdőjelezhetetlen a marketing fontossága, a célcsoportok azonosításától a stakeholder menedzsmenten át a kommunikációig, számos területen. Érdemes megvizsgálni annak a lehetőségét, hogy a stakeholder menedzsment és a feladatorientált társadalmi marketing megközelítéssel párhuzamosan a civileknek milyen lehetőségeik vannak az együttműködésre az önkéntesen vállalt feladataik ellátásában a lakossággal, a többi civil szerveződéssel, a kormányzattal, és nem utolsó sorban a versenyszféra szereplőivel való hatékony és hatásos együttműködésben.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | co-creation, csv, Sstakeholder management, civilek, közös értékteremtés |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 25 Jun 2020 09:39 |
Last Modified: | 25 Jun 2020 09:39 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/110389 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |