REAL

Társadalmi együttműködések - közös értékteremtés a civil szférában

Gulyásné Kerekes, Rita and Papp, Adrienn (2016) Társadalmi együttműködések - közös értékteremtés a civil szférában. GRADUS, 3 (1). pp. 380-385. ISSN 2064-8014

[img]
Preview
Text
2016_1_ECO_014_Gulyasne.pdf

Download (467kB) | Preview

Abstract

A tanulmány a marketing két területe, a co-creation és a non business marketing, azon belül is a civilek munkájának összekapcsolási lehetőségeit boncolja. A for-profit szférában az együttműködés, a co-creation fogalma számos szerző által definiált, a gyakorlati életben sok pozitív példát találunk rá. A társadalmi marketing fontos szereplői, a civilek életében mára már megkérdőjelezhetetlen a marketing fontossága, a célcsoportok azonosításától a stakeholder menedzsmenten át a kommunikációig, számos területen. Érdemes megvizsgálni annak a lehetőségét, hogy a stakeholder menedzsment és a feladatorientált társadalmi marketing megközelítéssel párhuzamosan a civileknek milyen lehetőségeik vannak az együttműködésre az önkéntesen vállalt feladataik ellátásában a lakossággal, a többi civil szerveződéssel, a kormányzattal, és nem utolsó sorban a versenyszféra szereplőivel való hatékony és hatásos együttműködésben.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: co-creation, csv, Sstakeholder management, civilek, közös értékteremtés
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
Depositing User: Zoltán Subecz
Date Deposited: 25 Jun 2020 09:39
Last Modified: 25 Jun 2020 09:39
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/110389

Actions (login required)

Edit Item Edit Item