Jakab, Petra and Konczosné Szombathelyi, Márta (2016) Hatásvizsgálat a városi hírnév és a vállalati hírnév között - Az Audi Hungária Motor Kft. hatása Győr város reputációjára. GRADUS, 3 (1). pp. 397-403. ISSN 2064-8014
|
Text
2016_1_ECO_017_Jakab.pdf Download (507kB) | Preview |
Abstract
Ahogy a fogyasztási javak piacán versenyfutás zajlik a fogyasztókért, úgy versenyeznek a harmadik évezred városai a lakosokért, befektetőkért, nagyvállalatokért, turistákért. E versenyfutásban nagy fegyvertény a város imázsa, jó hírneve, reputációja, ezek tudatos alakítása. Győr, a dinamikusan fejlődő város gazdasága az autóiparra épül, fő pillére a jelentős nemzetközi nagyvállalat, az Audi Hungaria Motor Kft. (AHM). Kutatásunk során a város, valamint a járműipari vállalat egyik fontos érintetti csoportjának kérdőíves megkérdezésével arra kerestük a választ, milyen hatással van az AHM Győr városának megítélésére.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | hírmév, imázs, stakeholder, AHM, Győr városa |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 25 Jun 2020 09:47 |
Last Modified: | 25 Jun 2020 09:47 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/110392 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |