Nagy, Adrián and Tobak, Júlia (2016) Vállalati sikertényezők. GRADUS, 3 (1). pp. 433-437. ISSN 2064-8014
|
Text
2016_1_ECO_023_Nagy.pdf Download (625kB) | Preview |
Abstract
vállalkozások piaci versenyképességük fenntartásával, annak növelésével, folyamatos fejlesztéssel érik el eredményeiket. Az eredményes és sikeres működés érdekében a vállalkozásoknak össze kell hangolniuk a vállalati kultúrát a szervezeti struktúrával, ez stratégiai szervezetfejlesztéssel érhető el. A külső és belső kulcsfontosságú tényezők alakulásának előrejelzése hozzásegíti a vállalkozásokat a különböző szervezeti célok eléréséhez. A tanulmány célja különböző szakirodalmak segítségével definiálni, hogy mi nevezhető vállalati sikernek, illetve mely tényezők járulnak hozzá a sikerességhez.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | sikertényezők, vállalati kultúra, szervezeti struktúra, teljesítmény, versenyképesség |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 25 Jun 2020 09:56 |
Last Modified: | 25 Jun 2020 09:56 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/110397 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |