Laskay, Lóránt and Németh, Ádám and Tóth-Maros, Dániel (2019) Utasélmény a jegyértékesítésben és az utastájékoztatásban : közlekedési Service Design. KÖZLEKEDÉSTUDOMÁNYI SZEMLE, 69 (6). pp. 27-44. ISSN 0023-4362
|
Text
27_PDFsam_ktsz2019december.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) | Preview |
Abstract
Miért érzi magát az utas elveszve, amíg utazik, mit ért meg a körülötte zajló eseményekből? Versenyképességi korlát-e a közlekedés „bonyolultsága”? A HKIR (Helyközi Közösségi Közlekedési Információs Rendszer) az ország közösségi közlekedésének eddigi legkomplexebb informatikai projektje, amely bevezetése után évtizedekre határozza majd meg az utasélményt, és keretezi a helyközi közlekedés szereplőinek együttműködését. A következőkben megtudhatjuk, hogy milyen alapelvek mentén építik fel a szerzők a rendszert, és hogy jutnak el ezekhez?
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications > HE1 Transportation / szállítás > HE11 Transport of persons / személyszállítás |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 22 Sep 2020 07:39 |
Last Modified: | 22 Sep 2020 07:39 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/113995 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |