REAL

Az életkori szerepek diszkurzív alakítása a hallgató–oktató e-mailezés gyakorlatában

Domonkosi, Ágnes and Ludányi, Zsófia (2020) Az életkori szerepek diszkurzív alakítása a hallgató–oktató e-mailezés gyakorlatában. ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY, 20 (1). pp. 1-25. ISSN 1587-1061

[img]
Preview
Text
Domonkosi_Ludanyi.pdf

Download (485kB) | Preview

Abstract

A tanulmány a hallgató-oktató viszony magyar nyelvű e-mailezési gyakorlatait feltáró empirikus vizsgálat eredményeire építve azokat a tipikus levélírói stratégiákat mutatja be, amelyek a hallgatói és oktatói identitások alakításához, ezen belül is kifejezetten az életkori viszonyok konstruálásához járulnak hozzá; azaz a tanár-diák szerepeknek az életkorral összefüggésbe hozható, a levelezés diskurzusaiban formálódó vonatkozásait vizsgálja.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > PH Finno-Ugrian, Basque languages and literatures / finnugor és baszk nyelvek és irodalom > PH04 Hungarian language and literature / magyar nyelv és irodalom
Depositing User: Dr. Domonkosi Ágnes
Date Deposited: 26 Sep 2020 04:40
Last Modified: 26 Sep 2020 04:40
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/114721

Actions (login required)

Edit Item Edit Item