Domonkosi, Ágnes and Ludányi, Zsófia (2020) Az életkori szerepek diszkurzív alakítása a hallgató–oktató e-mailezés gyakorlatában. ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY, 20 (1). pp. 1-25. ISSN 1587-1061
|
Text
Domonkosi_Ludanyi.pdf Download (485kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.18460/ANY.2020.1.003
Abstract
A tanulmány a hallgató-oktató viszony magyar nyelvű e-mailezési gyakorlatait feltáró empirikus vizsgálat eredményeire építve azokat a tipikus levélírói stratégiákat mutatja be, amelyek a hallgatói és oktatói identitások alakításához, ezen belül is kifejezetten az életkori viszonyok konstruálásához járulnak hozzá; azaz a tanár-diák szerepeknek az életkorral összefüggésbe hozható, a levelezés diskurzusaiban formálódó vonatkozásait vizsgálja.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > PH Finno-Ugrian, Basque languages and literatures / finnugor és baszk nyelvek és irodalom > PH04 Hungarian language and literature / magyar nyelv és irodalom |
Depositing User: | Dr. Domonkosi Ágnes |
Date Deposited: | 26 Sep 2020 04:40 |
Last Modified: | 26 Sep 2020 04:40 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/114721 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |