Benedek-Nagy, Rita and Kovács, László (2021) A közműszolgáltatói panaszkezelési folyamatok és mediáció alkalmazhatósága. Jogi- és Társadalomtudományi Közlemények a Közösségek Szolgálatában (4). Tudatosan a Környezetünkért Egyesület, Pécs. ISBN 978-615-6317-00-1
|
Text
Benedek-Nagy Rita - Kovács László - A közműszolgáltatói panaszkezelési folyamatok és mediáció alkalmazhatósága V1 borítóval.pdf - Published Version Download (3MB) | Preview |
Abstract
A szerzőpáros műve széleskörű gyakorlati tapasztalatokra építkezve, a vizsgált témakör mély elemzését adja közre - egy, a magyar szakirodalom vonatkozásában hiánypótló kötet keretében. A kötet a közműszolgáltatások áttekintését követően elemzi az egyes közmű-szolgáltatók közvetlen panaszkezelési folyamatainak jellemzőit, a felmerülő problémákat, a hatósági felügyeletet ellátó szerv vonatkozó gyakorlatát és ezen keretek között tárja fel a mediáció lehetőségeit és alkalmazhatóságát. A kötet elsődleges célja az edukáció, ezért egyaránt ajánljuk a közmű felhasználóknak, szolgáltatóknak és a felettes szerveknek is. A fentieken túl a szerzők egy, a fogyasztók és közműszolgáltatók álláspontját vizsgáló kérdőíves felmérés empirikus adatait is megvizsgálják és ennek segítségével vonják le következtetéseiket.
Item Type: | Book |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | mediáció; alternatív vitarendezés; közmű; közműszolgáltatás |
Subjects: | K Law / jog > K Law (General) / jogtudomány általában |
Depositing User: | Dr. Balázs Hohmann |
Date Deposited: | 26 Jan 2021 14:03 |
Last Modified: | 26 Jan 2021 14:03 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/120044 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |