Baranyiné Kóczy, Judit and Komlósi, László Imre (2018) A tanulás mint interaktív cselekvés: Paradigmaváltás a VR-technológia segítségével = Learning as interactive action: Paradigm shift by VR-technology. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA, 7 (4). pp. 109-118. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)
|
Text
JelKep_2018_4_Baranyaine_Koczy_Judit__Komlosi_Laszlo_Imre.pdf Download (690kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.20520/Jel-Kep.2018.4.109
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications / Szállítás, hírközlés > HE2 Communications / hírközlés |
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
| Depositing User: | xZsolt xSzékely |
| Date Deposited: | 15 Jun 2021 11:12 |
| Last Modified: | 05 Sep 2025 10:01 |
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/126771 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




