REAL

Reklámok figyelemre gyakorolt hatásának szemmozgáskövetés vizsgálata = Measuring the effect of advertisements on attention with eye tracking methods

Szabó, Bálint and Szederkényi, Bence (2020) Reklámok figyelemre gyakorolt hatásának szemmozgáskövetés vizsgálata = Measuring the effect of advertisements on attention with eye tracking methods. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA, 9 (1). pp. 71-84. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)

[img]
Preview
Text
JelKep_2020_1_Szabo_Balint__Szederkenyi_Bence.pdf

Download (796kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications / Szállítás, hírközlés > HE2 Communications / hírközlés
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: xZsolt xSzékely
Date Deposited: 22 Jun 2021 09:31
Last Modified: 05 Sep 2025 12:15
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/126899

Actions (login required)

Edit Item Edit Item