REAL

Etnikai marketing Székelyföldön. A Csíki Sör marketing-kommunikációjának antropológiai aspektusai = Ethnic branding in Szeclerland. The anthropological aspects of Chíkibeer’s marketing communication

Sándor, Cecília (2020) Etnikai marketing Székelyföldön. A Csíki Sör marketing-kommunikációjának antropológiai aspektusai = Ethnic branding in Szeclerland. The anthropological aspects of Chíkibeer’s marketing communication. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA, 9 (4). pp. 5-22. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)

[img]
Preview
Text
JelKep_2020_4_Sandor_Cecilia.pdf

Download (678kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications / Szállítás, hírközlés > HE2 Communications / hírközlés
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: xZsolt xSzékely
Date Deposited: 29 Jun 2021 11:49
Last Modified: 05 Sep 2025 14:05
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/127176

Actions (login required)

Edit Item Edit Item