Nagy, Ákos and Guld, Ádám and Kehl, Dániel and Szűcs, Krisztián and Törőcsik, Mária (2020) Miért nem vonzó a lassú, mikor vágyunk rá?Életstíluscsoportok kutatása szemiotikai megközelítéssel = Why is „slow” unattractive, even though we long for it? A semiotic approach to lifestyle segmentation. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (4.). pp. 79-94. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)
|
Text
JelKep_2020_4_Nagy_Akos__Guld_Adam__Kehl_Daniel__Szucs_Krisztian__Torocsik_Maria.pdf Download (945kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.20520/Jel-Kep.2020.4.79
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications > HE2 Communications / hírközlés |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | Zsolt Székely |
Date Deposited: | 29 Jun 2021 12:06 |
Last Modified: | 29 Jun 2021 12:06 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/127180 |
Actions (login required)
Edit Item |