Koncz, Patrik and Király, Orsolya (2021) A nagy gamerkutatás – 2. rész. PC World (jan). pp. 84-87. ISSN 1785-4717
![]() |
Text
PCWorld_2101_GS_A nagy gamerkutatas 2.resz.pdf Restricted to Repository staff only Download (1MB) | Request a copy |
Abstract
2020 tavaszán az ELTE Pszichológiai Intézete a GameStar csapatának segítségével ismét nagyszabású kutatásba kezdett. A kérdőíves felmérés célja ezúttal egy átfogó játékmotivációs modell kialakítása volt, amely minden játékműfajra alkalmazható.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan |
Depositing User: | Király Orsolya |
Date Deposited: | 28 Sep 2021 06:53 |
Last Modified: | 28 Sep 2021 06:53 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/130923 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |