REAL

Az influencer marketing növekvő szerepe a városmárkázásban - Inspiráló nemzetközi példák Kecskemét városának = The Increasing Role of Influencer Marketing in City Branding - Inspiring International Practices for the City of Kecskemét

Papp-Váry, Árpád Ferenc (2021) Az influencer marketing növekvő szerepe a városmárkázásban - Inspiráló nemzetközi példák Kecskemét városának = The Increasing Role of Influencer Marketing in City Branding - Inspiring International Practices for the City of Kecskemét. GRADUS, 8 (4). pp. 58-66. ISSN 2064-8014

[img]
Preview
Text
2021_4_TGT_007_Papp-Vary.pdf

Download (474kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: J Political Science / politológia > JS Local government Municipal government / helyi, települési önkormányzat
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 20 Jan 2022 14:19
Last Modified: 31 Mar 2023 08:17
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/136304

Actions (login required)

Edit Item Edit Item