Réger, Béla (2018) Az integrált marketing-logisztikai koncepció szinergiája napjainkban. Logisztika Trendek és legjobb gyakorlatok kiadvány, 4 (1). pp. 23-27. ISSN 2416-0555
|
Text
logi_3.pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
A marketing-logisztikai elmélet nem új keletű, vizsgálatával korábban is foglalkoztak, de jellemzően marketing megközelítésben, mivel az eddigi művek meghatározóan marketing szakemberek tollából születtek. Célom, hogy a hagyományos kapcsolatot más megközelítéssel újabb kapcsolati pontok feltárásával egy logisztikai szakember megközelítése szerint vizsgáljam, és egy integrált rendszert mutassak be. Ezek tartalmi elemei között az Ipar 4.0 által teremtett új helyzetnek megfelelően feltárjam a szinergiákat, amelyek a digitalizált világ követelményeiből fakadnak.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem > HF5001-6182 Business management / üzleti menedzsment |
Depositing User: | Zsolt Baráth |
Date Deposited: | 05 Apr 2022 13:43 |
Last Modified: | 14 Feb 2023 12:34 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/140336 |
Actions (login required)
Edit Item |