Földi, Kata (2021) Kereskedelmi márkás és akciós áruk beszerzési gyakorlata FMCG piaci üzletláncoknál. Logisztika Trendek és legjobb gyakorlatok kiadvány, 7 (1). pp. 27-30. ISSN 2416-0555
|
Text
7_1_5_c.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
A kutatásom célja, hogy feltárjam a hazai és multinacionális üzletláncok versenyeszközként is funkcionáló beszerzésének azonosságait és különbségeit, valamint rávilágítsak a rendszeresen szervezett, akciós aktivitás és beszerzés összefüggéseire, külön vizsgálva azt a termelői és kereskedelmi márkák aspektusából. Az elemzéshez szükséges információkat szekunder és primer kutatás (megfigyelés, interjú) során biztosítottam. Magyar és multinacionális FMCG piaci üzletláncok üzleteiben végzett leíró kutatási módszerek közül kiválasztott árucsoportokra kereskedelmi márkás élelmiszerek beszállítóinak és magyar származásának megfigyelését végeztem, és a feltáró kutatási módszerek közül kvalitatív kutatásként szakértői interjúkat készítettem.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány > HB3 Economic systems / gazdasági rendszerek H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem > HF5001-6182 Business management / üzleti menedzsment |
Depositing User: | Zsolt Baráth |
Date Deposited: | 06 Apr 2022 15:30 |
Last Modified: | 10 Feb 2023 09:29 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/140436 |
Actions (login required)
Edit Item |