Kajuha, Petra (2022) A közösségi média hatása a döntéshozatali rendszer és az államszervezés tükrében. HONVÉDSÉGI SZEMLE, 150 (3). pp. 46-57. ISSN 2060-1506 (nyomtatott); 2732-3226 (elektronikus)
|
Text
document.pdf Download (355kB) | Preview |
Abstract
A szerző a modern kor egyik vívmánya, a közösségi média hatalmát szemlélteti. A Cambridge Analytica tevékenységének rövid bemutatásával igyekszik az olvasó fókuszát ráhangolni az ezen felületekben rejlő lehetőségekre és az alulszabályozottság miatt megjelenő veszélyekre, majd az Amerikai Egyesült Államokban nemrégiben végbement vezetői változások és a Twitter közösségi oldal ambivalens kapcsolatát vizsgálja. Az írás célja, hogy a Magyar Honvédség számára is releváns afganisztáni kivonulás után az online felületeken újonnan megjelenő tálib tevékenységet bemutassa.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | J Political Science / politológia > JC Political theory / politikaelmélet, államtudomány Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika > QA75 Electronic computers. Computer science / számítástechnika, számítógéptudomány |
Depositing User: | Andrea Tankó |
Date Deposited: | 10 May 2022 13:30 |
Last Modified: | 10 May 2022 13:30 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/142632 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |