Lantos, Tünde (2021) A munkahelyi informális tanulás meghatározó szerepe a pedagógusok folyamatos szakmai fejlődésében = The Role of Informal Learning in the Professional Development of Kindergarten Teachers. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT : A MAGYAR AGRÁR- ÉS ÉLETTUDOMÁNYI EGYETEM KAPOSVÁR CAMPUS NEVELÉSTUDOMÁNYI INTÉZETÉNEK ÉS A SOPRONI EGYETEM BENEDEK ELEK PEDAGÓGIAI KARÁNAK NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRATA, 19 (3-4). pp. 41-53. ISSN 1589-519-x (nyomtatott); 2064-4027 (online)
|
Text
05-Lantos_T-article-TP-2021-3-4.pdf Download (619kB) | Preview |
Official URL: http://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.4
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > LC Special aspects of education / speciális oktatási formák > LC5201 Education extension. Adult education. Continuing education / felnőttoktatás, folyamatos képzés |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 31 May 2022 13:39 |
Last Modified: | 31 Mar 2023 08:33 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/143210 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |