REAL

Tudományos felfedezéses tanulás a fogalmi tárgykörök számítógépes szimulációjával

de Jong, Ton and Van Joolingen, Wouter R. Van (2003) Tudományos felfedezéses tanulás a fogalmi tárgykörök számítógépes szimulációjával. INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 3 (2). pp. 8-33. ISSN 1587-8694

[img]
Preview
Text
inftars.III.2003.2.1.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (16MB) | Preview

Abstract

A tudományos felfedezéses tanulás a tanulás nagy mértékben önirányítással megvalósuló, konstruktív formája. A számítógépes szimuláció olyan számítógép -alapú környezet, amely kiválóan alkalmas a felfedezéses tanulásra, mivel itt az a tanuló fő feladata, hogy kísérletezés útján következtessen a szimuláció alapját képező modell tulajdonságaira. A neves holland szerzők tanulmánya áttekintést ad a szimulációs környezetekben megvalósuló felfedezéses tanulás megfigyelt hatékonyságáról és hatásosságáról, rámutatva azokra a problémákra, amelyekkel a tanulók ilyenkor találkozhatnak, továbbá arról, hogy ezeknek a problémáknak a megoldása érdekében a szimuláció hogyan kombinálható tanári segítséggel.

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: Zsolt Baráth
Date Deposited: 30 Aug 2022 10:09
Last Modified: 30 Aug 2022 10:11
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/147248

Actions (login required)

Edit Item Edit Item