de Jong, Ton and Van Joolingen, Wouter R. Van (2003) Tudományos felfedezéses tanulás a fogalmi tárgykörök számítógépes szimulációjával. INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 3 (2). pp. 8-33. ISSN 1587-8694
| 
 | Text inftars.III.2003.2.1.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (16MB) | Preview | 
Abstract
A tudományos felfedezéses tanulás a tanulás nagy mértékben önirányítással megvalósuló, konstruktív formája. A számítógépes szimuláció olyan számítógép -alapú környezet, amely kiválóan alkalmas a felfedezéses tanulásra, mivel itt az a tanuló fő feladata, hogy kísérletezés útján következtessen a szimuláció alapját képező modell tulajdonságaira. A neves holland szerzők tanulmánya áttekintést ad a szimulációs környezetekben megvalósuló felfedezéses tanulás megfigyelt hatékonyságáról és hatásosságáról, rámutatva azokra a problémákra, amelyekkel a tanulók ilyenkor találkozhatnak, továbbá arról, hogy ezeknek a problémáknak a megoldása érdekében a szimuláció hogyan kombinálható tanári segítséggel.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában | 
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD | 
| Depositing User: | Zsolt Baráth | 
| Date Deposited: | 30 Aug 2022 10:09 | 
| Last Modified: | 30 Aug 2022 10:11 | 
| URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/147248 | 
Actions (login required)
|  | Edit Item | 



