Ughy, Márton (2007) A blog hatása a politikai kommunikációra egy fontos politikai blog tükrében. INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 7 (3). pp. 102-114. ISSN 1587-8694
|
Text
inftars.VII.2007.3.6.pdf Download (7MB) | Preview |
Official URL: http://doi.org/10.22503/inftars.VII.2007.3.6
Abstract
A szerző tanulmányának bevezetésében a blog fogalmát ismerteti, az interneten folyó kommunikáció kontextusában. A témát két részre bontva fejti ki, mondanivalóját a magyar miniszterelnök blogja köré építve fel. Az első részben az üzleti világra koncentrál, melynek számos innovációját a politika is megpróbálja adaptálni a maga céljaihoz. A második részben a blog által a politikai kommunikáció számára kínált lehetőségeket teszi vizsgálat tárgyává.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | Zsolt Baráth |
Date Deposited: | 02 Sep 2022 12:49 |
Last Modified: | 02 Sep 2022 12:49 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/147623 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |