REAL

Megvásároljam vagy sem?

Némethné Tömő, Zsuzsanna and Kovács, Zsuzsanna (2012) Megvásároljam vagy sem? INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 12 (2). pp. 122-131. ISSN 1587-8694

[img]
Preview
Text
inftars.XII.2012.2.8.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB) | Preview

Abstract

Európa lakossága idősödik, így nyilvánvaló, hogy az elkövetkezendő évtizedek gazdaságát nagymértékben fogja befolyásolni az 50+ korosztály. A tanulmányban egy primer kutatás eredményeire támaszkodva arra keressük a választ, hogy a média a hirdetések, reklámok útján hat-e, vagy sem a magyar idősek vásárlási szokásaira és hajlandóságára.

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 08 Sep 2022 05:54
Last Modified: 08 Sep 2022 05:54
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/148003

Actions (login required)

Edit Item Edit Item