Némethné Tömő, Zsuzsanna and Kovács, Zsuzsanna (2012) Megvásároljam vagy sem? INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 12 (2). pp. 122-131. ISSN 1587-8694
|
Text
inftars.XII.2012.2.8.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) | Preview |
Official URL: http://doi.org/10.22503/inftars.XII.2012.2.8
Abstract
Európa lakossága idősödik, így nyilvánvaló, hogy az elkövetkezendő évtizedek gazdaságát nagymértékben fogja befolyásolni az 50+ korosztály. A tanulmányban egy primer kutatás eredményeire támaszkodva arra keressük a választ, hogy a média a hirdetések, reklámok útján hat-e, vagy sem a magyar idősek vásárlási szokásaira és hajlandóságára.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 08 Sep 2022 05:54 |
Last Modified: | 08 Sep 2022 05:54 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/148003 |
Actions (login required)
Edit Item |