Monda, Eszter (2014) eLearning sikertényezők. Egy eLearning projekt elemzése. INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 14 (1). pp. 29-51. ISSN 1587-8694
|
Text
inftars.XIV.2014.1.2.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (5MB) | Preview |
Abstract
Az esettanulmány a Nemzeti Közszolgálati Egyetem ÁROP-2.2.19-2013-2013-0001 azonosító számú, „Elektronikus képzési és távoktatási anyagok készítése” című kiemelt projekt szereplőinek a szemszögéből felmerült eLearning sikertényezőkre helyezi a hangsúlyt. Az irodalmi áttekintést követően a projekt bemutatása során az eLearning tananyagok létrehozásának és fejlesztésének a folyamatábrája, szükséges elemei kerülnek bemutatása, majd a résztvevői csoportokat képviselő szakemberek mélyinterjúi során tapasztalt nehézségek és lehetőségek. A szereplők által megfogalmazott sikertényezőket összesítem a tanulmány végén és további kutatási irányokra, lehetséges szűkítési területekre hívom fel a figyelmet.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | http://www.infonia.hu/digitalis_folyoirat/2014/2014_1/i_tarsadalom_2014_1_monda.pdf WoS:hiba:000339362800003 2022-06-15 06:52 cím nem egyezik |
Uncontrolled Keywords: | közigazgatás; eLearning keretrendszerek; eLearning; |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 09 Sep 2022 07:31 |
Last Modified: | 31 Mar 2023 08:48 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/148139 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |