Molnár, György (2014) Az IKT-eszközök használata a koreai oktatási rendszerben. INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 14 (3). pp. 19-27. ISSN 1587-8694
|
Text
inftars.XIV.2014.3.2.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (4MB) | Preview |
Official URL: http://doi.org/10.22503/inftars.XIV.2014.3.2
Abstract
A cikk fókuszában a koreai és a hazai oktatási rendszer jellemzése áll az IKT-sajátosságokat tekintve. A vizsgált távol-keleti ország oktatási rendszerei gyorsan és jelentős fejlődésen mentek keresztül, az oktatás IKT hátterét, vagy az alkalmazott oktatási formák és tanulási módszerek terén. Ebből következve a szerző a cikk második felében az IKT alapú technológiai eszközrendszer (Cyber Home és LMS) bemutatására vállalkozik a koreai oktatási rendszer terén.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 09 Sep 2022 07:54 |
Last Modified: | 31 Mar 2023 08:48 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/148143 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |